eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPN-80/SSAM/KARD./2008/ABLATOR



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Gdańsk: PN-80/SSAM/KARD./2008/ABLATOR
Numer ogłoszenia: 185550 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-80/SSAM/KARD./2008/ABLATOR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - sprzedaż, dostawa generatora do ablacji prądem o częstotliwości fal radiowych z kompatybilną pompą do chłodzenia elektrod przepływowych, fabrycznie nowego, rok produkcji 2008 lub 2007, - montaż, uruchomienie i oddanie do eksploatacji dostarczonego generatora, - szkolenie wytypowanego personelu Oddz. Kardiologii szpitala - min. 2 szkolenia (dwa dni) po 3 godziny

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca Oryginalny kod CPV: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiada wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia; Warunki te będą spełnione, jeżeli: - wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy i montaże generatorów do ablacji. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji ( min. 3 szt.) podmiotów, na rzecz których były wykonane, 4) znajda się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - załączenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy ), informacja z właściwego banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na min. 50% ceny brutto oferty, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1, 6) spełnia wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz.4 i 8. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów po złożeniu oferty jest możliwe, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi usług/dostaw objętych postępowaniem ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, c) zaakceptowany przez wykonawcę projekt załączonej umowy - Załącznik nr 2, d) certyfikaty i dokumenty dopuszczające oferowany typ generatora do obrotu, zgodnie z Rozdz. I pkt. 1 i 2 specyfikacji, e) instrukcja obsługi w języku polskim - oświadczenie wykonawcy o posiadaniu i dostarczeniu jej przy dostawie w razie udzielenia zamówienia, f) informacja z właściwego banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na min. 50% ceny brutto oferty), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) wypełniony Załącznik nr 4 - Parametry graniczne oferowanego typu generatora do ablacji, h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonywania, odbiorców, oraz załączenie dokumentu (referencje) potwierdzającego należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisem pkt. 1 ppkt. 3 Rozdz. III specyfikacji, i) oświadczenie wykonawcy, zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, j) oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu bezpłatnej obsługi serwisowej dostarczonego aparatu w okresie trwania gwarancji,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 092 i/lub strona internetowa IV.3.1).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.