eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej endoskopów i preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-19

Toruń: Dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej endoskopów i preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych.
Numer ogłoszenia: 18542 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej endoskopów i preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej endoskopów 1.1 Detergentowy preparat myjący do myjki endoskopowej ETD PAA (maksymalna wielkość pojemnika 4 litry)- szacunkowa ilość zamawiana - 480 litrów koncentratu
1.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA (maksymalna wielkość 2,8 litra )- szacunkowa ilość zamawiana - 705,64 litry koncentratu
1.3 Aktywator do preparatów dezynfekcyjnych (maksymalna wielkość 4 litry ) - szacunkowa ilość zamawiana - 720 litrów koncentratu
1.4 Enzymatyczny preparat myjący do myjni ETD (maksymalna wielkość 4 litry ) - szacunkowa ilość zamawiana -432 litry koncentratu
1.5 Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD (maksymalna wielkość 4 litry ) - szacunkowa ilość zamawiana -672 litry koncentratu
1.6 Sól do myjek endoskopowych (maksymalna wielkość 1,5 kg ) - szacunkowa ilość zamawiana -918 kg

WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów:
1.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol
- przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach ETD
- dozowanie - 5ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
1.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru
- spektrum działania: B, F, Tbc, V
- przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach ETD
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 2,8 ml/l
1.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)
1.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 l preparatu.
1.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Spektrum działania: B, F, V, Tbc.
Opakowanie zawierające 4 litry preparatu
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta).
1.6. Sól do myjek endoskopowych w postaci kryształów o zawartości chlorku sodu >99,7%

Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych
2.1 Preparat sporobójczy do powierzchni (maksymalna wielkość pojemnika 0,2 kg) - szacunkowa ilość zamawiana roztworu roboczego - 5760 l
2.2 Preparat sporobójczy do powierzchni (maksymalna wielkość pojemnika 1,5 kg) - Szacunkowa ilość zamawiana - szacunkowa ilość zamawiana roztworu roboczego - 2250 l

Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku
- spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S
- max czas działania 15 min
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw preparatów dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1 - 97.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 5.400,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 102.400,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty: - dla zadania nr 1 - 60.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 3.400,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/ Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklaracje zgodności CE.
    b) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE.
    c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim. W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Państwowy Zakład Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE.
    d) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia przed upływem terminu i godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta. Zamawiający zgodnie z art. 97 ust. 2 zwróci próbki na wniosek Wykonawcy, który należy dołączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (prospekty, opisy), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu,
b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów:
    1.1 Detergentowy preparat myjący do myjki endoskopowej ETD PAA (maksymalna wielkość pojemnika 4 litry)- szacunkowa ilość zamawiana - 480 litrów koncentratu
    1.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA (maksymalna wielkość 2,8 litra )- szacunkowa ilość zamawiana - 705,64 litry koncentratu
    1.3 Aktywator do preparatów dezynfekcyjnych (maksymalna wielkość 4 litry ) - szacunkowa ilość zamawiana - 720 litrów koncentratu
    1.4 Enzymatyczny preparat myjący do myjni ETD (maksymalna wielkość 4 litry ) - szacunkowa ilość zamawiana -432 litry koncentratu
    1.5 Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD (maksymalna wielkość 4 litry ) - szacunkowa ilość zamawiana -672 litry koncentratu
    1.6 Sól do myjek endoskopowych (maksymalna wielkość 1,5 kg ) - szacunkowa ilość zamawiana -918 kg

    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

    1.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:
    - skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol
    - przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach ETD
    - dozowanie - 5ml/l
    - opakowanie zawierające 4l koncentratu
    1.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:
    - skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru
    - spektrum działania: B, F, Tbc, V
    - przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach ETD
    - dozowanie: 10 ml/l
    - opakowanie zawierające 2,8 ml/l
    1.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego
    - dozowanie: 10 ml/l
    - opakowanie zawierające 4l koncentratu
    Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)
    1.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD.
    Opakowanie zawierające 4 l preparatu.
    1.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Spektrum działania: B, F, V, Tbc.
    Opakowanie zawierające 4 litry preparatu
    Preparaty kompatybilne (od jednego producenta).
    1.6. Sól do myjek endoskopowych w postaci kryształów o zawartości chlorku sodu >99,7%
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Preparat sporobójczy do powierzchni (maksymalna wielkość pojemnika 0,2 kg) - szacunkowa ilość zamawiana roztworu roboczego - 5760 l
    2.2 Preparat sporobójczy do powierzchni (maksymalna wielkość pojemnika 1,5 kg) - Szacunkowa ilość zamawiana - szacunkowa ilość zamawiana roztworu roboczego - 2250 l

    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
    Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
    Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku
    - spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S
    - max czas działania 15 min
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.