eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWieloletnia przebudowa dróg gminnych , polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznych na odcinkach o łącznej długości 3,96 km na terenie gminy Głusk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Lublin: Wieloletnia przebudowa dróg gminnych , polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznych na odcinkach o łącznej długości 3,96 km na terenie gminy Głusk
Numer ogłoszenia: 185406 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głusk , ul. Głuska 140, 20-385 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wieloletnia przebudowa dróg gminnych , polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznych na odcinkach o łącznej długości 3,96 km na terenie gminy Głusk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wieloletnia przebudowa dróg gminnych , polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznych na odcinkach o łącznej długości 3,96 km na terenie gminy Głusk obejmująca następujące drogi : - droga gminna nr 112440 L w Kalinówce (ul. Sosnowa ) na odcinku długości 700 mb; - droga gminna nr 107108 L w Dominowie na odcinku długości 650 mb; - droga gminna dojazdowa w Klinach na odcinku długości 300 mb; - droga gminna dojazdowa w Kalinówce ( ul. Orzechowa ) na odcinku długości 320 mb; - droga gminna dojazdowa w Wilczopolu ( obok hydroforni) na odcinku 530 mb; - droga gminna nr 107108 L w Majdanie Mętowskim na odcinku długości 300 mb; - droga gminna nr 112475 L w Ćmiłowie ( ul. Rumiankowa) na odcinku długości 400 mb. - droga gminna dojazdowa ul. Kościelna i ul. Jaśminowa w Ćmiłowie na odcinku dł.760 mb 3.1 W szczególności polegająca na wykonywaniu następujących rodzajów robót drogowych: - roboty pomiarowe ; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy tłuczniowej; - wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym grubości od 10 cm do 15 cm, a (w przypadku dwóch odcinków dróg ) w części na drodze gm. Nr 112440 L w Kalinówce oraz w części na drodze dojazdowej w Wilczopolu (obok hydroforni) - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z piasku stabilizowanego cementem 2,5 Mpa o grubości w-wy 15 cm wykonanej w korycie i górnej w-wy podbudowy z kruszywa mineralnego sortowanego o gr. w-wy 15 cm ; - skropienie podbudowy emulsją asfaltową ; - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm po zagęszczeniu ; - mechaniczne plantowanie poboczy drogi , łącznie z utwardzeniem kruszywem mineralnym o szerokości 0,5 m i grubości 10 cm ; - regulacja studzienek kanalizacyjnych na drodze gminnej w Dominowie i w Ćmiłowie; - oznakowanie dróg znakami drogowymi pionowymi łącznie z montażem; - wykonanie 3 progów zwalniających z masy mineralno-bitumicznej o wysokości 7 cm i szerokości 40-50 cm , o długości 2 x 3mb i 1 x 3,5 mb. Dodatkowo : - Pełna obsługa geodezyjna - inwentaryzacja wszystkich wykonanych odcinków dróg , oraz wszelkie inne roboty wymienione w pkt. 3.5.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 8.000,00- zł ( słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 17.06.2014 r. o godz. 1000 . 3. O uznaniu przez zamawiającego ,że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (środki mają być na koncie o godz. 1000) 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co mniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( budowa / przebudowa dróg polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznych ) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą ,która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (w specjalności drogowej ), wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nią czynności , wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie opłaconej polisy , a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 700 000,00 zł - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz OFERTA wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. - kosztorys ofertowy ( dla każdej drogi oddzielnie ) - sztuk 7 ; - pełnomocnictwo , zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp, w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( jeżeli dotyczy); - dowód zapłaty wadium; - zaakceptowany wzór umowy wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Główne postanowienia określone są w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 6 do niniejszej siwz. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy nie zakwestionowane pisemnie w ofercie zostaną uznane przez Wykonawcę za wiążące w chwili podpisania umowy. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust.3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym : - terminów wykonania robót w przypadku: a) wystąpienia klęsk żywiołowych, b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) wycofanie zgody na prowadzenie robót budowlanych przez właściciela nieruchomości, e) innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy : a) zmiana kierownika budowy lub kierowników robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego, który zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i do doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy; b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt. a) nie później niż 7 dni przed planowanym do kierowania robotami/budową którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownictwa robót (budowy) będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót; c) skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy; - zmiany technologiczne: a) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w projekcie budowlanym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub ich wadliwym wykonaniem - zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. - zmiany zakresu robót a) Zamawiający może zmniejszyć zakres realizacji umowy, b) W przypadku wystąpienia konieczności zmniejszenia zakresu robót będzie ono rozliczone w oparciu o stawki określone w kosztorysie ofertowym oraz o ilości faktycznie wykonanego zakresu robót. c) Zamawiający może zmienić ilości poszczególnych kategorii robót - roboty zamienne, d) Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, nie wynikających z projektów budowlano-wykonawczych, STWiOR i SIWZ zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp; e) udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe następuje w wyniku konieczności przystąpienia do robót wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego - Wykonawca składa wniosek o udzielenie zamówienia wraz z uzasadnieniem i wyceną (protokół konieczności), który zostanie przeanalizowany przez Zamawiającego; f ) tylko udzielenie zamówienia na roboty uzupełniające lub dodatkowe w drodze umowy upoważnia wykonawcę do żądania zapłaty za te roboty ; - innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin pok. Nr 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin pok. Nr 110 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.