eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa papieru kserograficznego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Poznań: Dostawa papieru kserograficznego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów
Numer ogłoszenia: 185154 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, fax 061 8599003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego papieru kserograficznego, białego dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów: - format A-4 w ilości 6660 ryz (każda ryza ma zawierać 500 kartek papieru), - format A-3 w ilości 170 ryz (każda ryza ma zawierać 500 kartek papieru) Ponadto zamawiany papier kserograficzny ma posiadać następujące parametry techniczne: - gramatura - 80 g/m2 +/-2 g/m2, - białość - min. 146 CIE, - grubość - 103µm +/-3 µm, - wilgotność max. 5%, - nieprzeźroczystość - większa lub równa 90 %, - archiwizacja - min. 100 lat, - przeznaczony do kserokopiarek, drukarek atramentowych, drukarek laserowych, drukarek kolorowych, - nadający się do druku dwustronnego;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76885,25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MZ Biuroserwis Hurtownia Artykuły Biurowe i Szkolne, ul. Towarowa 39-43, 61-896 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 73150
  • Oferta z najniższą ceną: 73150 / oferta z najwyższą ceną: 73640
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.