eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont drenażu opaskowego przy budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy al. Piastów 42 Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-28

Szczecin: Remont drenażu opaskowego przy budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy al. Piastów 42 Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 185138 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drenażu opaskowego przy budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy al. Piastów 42 Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót remontowych drenażu opaskowego przy budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy al. Piastów 42 Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego , dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 33.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tych informacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymaga się przedłożenia wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (referencje, listy polecające, listy referencyjne itp. ). Powyższy wykaz należy przygotować w oparciu o załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Warunek: wykonane w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty remontowo - budowlane w tym jedna o wartości minimum 50 000,00 zł brutto o charakterze: remont zewnętrznej sieci sanitarnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tych informacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się przedłożenia a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ). UWAGA WAŻNE: W przypadku kiedy wykonawcę łączy z osobą wymienioną w załączniku nr 5 do SIWZ umowa inna niż umowa o pracę w rozumieniu kodeksu pracy, np. umowa zlecenie, umowa o dzieło, o współpracy itd., należy przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tej osoby, że odda Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - PZP ( Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655, tekst jednolity z późń. Zm.) b) Oświadczenia, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane wykonawcze w branży sanitarnej oraz , że ma opłacone składki członkowskie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ważnej na okres realizacji robót ( załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez zamawiającego specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga tych informacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawcy obowiązani są: a. dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych). b. dołączyć do oferty kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną ( w formie pisemnej jak również na elektronicznym nośniku informacji - opisana płyta CD) z podaniem stawki roboczogodziny netto oraz wielkości narzutów kosztów pośrednich i zysku. Kosztorysy powinny być opracowane w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, przedmiary robót (Załącznik nr 7B do SIWZ). Do kosztorysów uproszczonych Wykonawca dołączy zestawienie materiałów w I klasie jakości łącznie z kosztami zakupu oraz zestawienie robocizny i sprzętu. Zamawiający dopuszcza w przedmiarach zmianę podstawy wyceny robót z zachowaniem opisu technologii robót, jednostek miary i ich ilości. Wykonawca może dołączyć do oferty, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (minimalna treść umowy wskazana jest w rozdziale X pkt 11 pkt c niniejszej SIWZ) lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. W celu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego z wybranym Wykonawcą należy: - niezwłocznie po upływie przewidzianego przepisami ustawy, 5 - dniowego terminu od dnia ogłoszenia wyniku postępowania, jednak nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych, zgłosić się do siedziby Uczelni z z pieczęcią zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz osoby upoważnionej do podpisania umowy, oraz zaświadczeniem o nadaniu numeru NIP i zaświadczeniem o nadaniu numeru REGON. - przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres realizacji zamówienia oraz na kwotę minimum 50 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. - przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadane uprawnienia budowlane oraz dokument potwierdzający opłacanie składek członkowskich przynależności Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ważny na okres realizacji robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią; b) zmniejszenie ilości robót w stosunku do zakresu rzeczowego wskazanego w umowie; c) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; d) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego na etapie przed zawarciem umowy, a wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; e) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu Siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy i których nie można było przewidzieć, lub które choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pro?mieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. f) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie wynikającego z zachowania procesu technologicznego np. temperatura minimalna + 5 stopni Celsjusza przy wykonywaniu robót elewacyjnych. g) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron; h) inne niż wskazane w ust. a-f) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego i) zmiana stawki podatku VAT 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zut.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty składać należy w Budynku Rektoratu Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie al. Piastów 17, 70-310 Szczecin Kancelaria Główna pokój 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.