Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Zawiercie: Dostawa węgla opałowego paczkowanego do miejsca zamieszkania odbiorców - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 185041 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla opałowego paczkowanego do miejsca zamieszkania odbiorców - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa węgla opałowego paczkowanego w worki po 25 kg, do miejsca zamieszkania odbiorców - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu. (obręb miasta i gminy Zawiercie). Węgiel pakowany w worki, odporne na rzucanie, pakowanie, transport. Na każdym worku musi znajdować się opis oferowanego produktu wraz z jego parametrami. Ogólna charakterystyka zadania:dostawa węgla opałowego jest dostawą powtarzającą się okresowo, węgiel kamienny orzech klasa 28-07-06, wartość opałowa nie niższa jak 28 000 kJ/kg, popiół : najwyżej 7%, siarka : najwyżej 0,6%, przypuszczalna wielkość dostawy węgla w całym okresie realizacji zamówienia - do 100 ton, przewidywana ilość odbiorców (podopiecznych MOPS) - około 250 rodzin, wielkość jednostkowa węgla dostarczanego do jednego odbiorcy wynosi minimum 250 kg. W ramach ceny zakupu wskazanej w ofercie, wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z: transportem pod wskazany adres (obręb miasta i gminy Zawiercie), rozładunkiem i wydaniem węgla oraz pokwitowaniem odbioru przez odbiorcę. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każde jego żądanie certyfikaty jakości (świadectwo jakości, atesty jakościowe lub wyniki badań próbek) - z dokumentu musi wynikać jednoznacznie, że oferowany przedmiot dostawy spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawy będą następowały sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy i będą dokonywane w ciągu 14 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego. Wykonawca realizuje dostawy węgla własnym transportem i na własne ryzyko w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17 w okresie trwania umowy. Dostarczany węgiel opałowy musi spełniać obowiązujące wymagania odnośnie jakości. Wielkości zamówienia podane w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i będą korygowane w zależności od potrzeb zamawiającego z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości planowanego zamówienia. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości o 30% mniejszej od zaplanowanej nie stanowi podstawy do roszczenia Wykonawcy o zakup towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. Dostawy będą następowały sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy i będą dokonywane w ciągu 14 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego. Wykonawca realizuje dostawy węgla własnym transportem i na własne ryzyko w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17 w okresie trwania umowy. Dostarczany węgiel opałowy musi spełniać obowiązujące wymagania odnośnie jakości. Wielkości zamówienia podane w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i będą korygowane w zależności od potrzeb zamawiającego z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości planowanego zamówienia. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości o 30% mniejszej od zaplanowanej nie stanowi podstawy do roszczenia Wykonawcy o zakup towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych dostaw (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów - co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie węgla opałowego o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane należycie. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). 2. Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ 3. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 4.Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3.Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4.Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zawiercie ul. Piłsudskiego 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zawiercie ul. Piłsudskiego 47, sekretariat - pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych - 20 litrów Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody - 15 litrów
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zadanie nr 1 - Zakup 7 szt. przenośnych magazynów energii dużej mocy Zadanie nr 2 - Zakup 7 szt. przenośnych magazynów energii.
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zad.nr 1 - Zakup plandek ochronnych . Zad. nr 2 - Zakup rękawów przeciwpowodziowych . Zad.nr 3 - Zakup worków przeciwpowodziowych.
- "Zakup przyczepy ze zbiornikiem do transportu wody pitnej."
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zadanie nr 1 - Zakup 200 sztuk łóżek polowych. Zadanie nr 2 - Zakup 300 sztuk kocy. Zadanie nr 3 - Zakup 250 sztuk poduszek.
- Dostawa testów antygen Combo (SARS, Cov-2, Influenza, RSV) dla potrzeb POZ-ów oraz Oddziałów Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa miału węglowego do Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
- "Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w latach 2025/2026"
- Dostawa węgla kamiennego dla kotłowni nr II przy Zakładzie Produkcji Wód- znak sprawy DMC - 02/25
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 120 ton węgla kamiennego groszek płukany oraz zakup wraz z dostawa 40 ton węgla kamiennego.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





