Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Tomaszów Mazowiecki: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków w obrębie Inowłódz o ogólnej powierzchni 1568 ha, zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla Powiatu Tomaszów Maz.
Numer ogłoszenia: 184995 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Antoniego 26, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7242127, fax 044 7242727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków w obrębie Inowłódz o ogólnej powierzchni 1568 ha, zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla Powiatu Tomaszów Maz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków w obrębie Inowłódz o ogólnej powierzchni 1568 ha, zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla Powiatu Tomaszów Maz. W obrębie Inowłódz znajduje się 1750 budynków i 4629 działek
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1) Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegające na: wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków. 2) dysponują osobą-osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie 2. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakich mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia. zgodnie z rozdziałem VI pkt. 2, ppkt 2. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1 , to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Maz. ul. Barlickiego 23 97-200 Tomaszów Maz. pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Maz. ul. Św.Antoniego 26 97-200 Tomaszów Maz. Sekretariat I piętro pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa i zakup mobilnych agregatów prądotwórczych 100kW (2 szt.) wraz z przyczepami transportowymi (2 szt.)
- Dostawa i zakup 4 zestawów mobilnych masztów oświetleniowych LED z agregatami na przyczepach w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Usługi pocztowe świadczone dla Urzędu Gminy w Tomaszowie Mazowieckim
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji, na rzecz Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
- Przeprowadzenie audytów SZBI wraz z aktualizacją koncepcji (...) oraz analizą ryzyka(..) w ramach projektu (..) Cyberbezpieczny Samorząd (...)
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W RAMACH MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ AKTUALIZACJA BAZY DANYCH O WYNIKI TEJ MODERNIZACJI NA OBSZARZE OBRĘBU EWIDENCYJNEGO LESZNO, W GMINIE LESZNO, W PWZ
- Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2025
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 140904_2 Rzeczniów dla obrębów: Grechów, Kotłowacz, Rzeczniówek, Wincentów"
- "Usługa dostosowania ewidencji gruntów i budynków na terenie Powiatu Opatowskiego"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla 9 obrębów ewidencyjnych z jednostki ewidencyjnej Kraszewice
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.