eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Kraśnik: Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 184885 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155457 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. 2. Inwentaryzacja została podzielona na następujące zadania: zadanie nr 1 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy Alei Niepodległości 39, zadanie nr 2 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Wyszyńskiego 1, zadanie nr 3 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ulicach Wyszyńskiego 3 - Sikorskiego 13, zadanie nr 4 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Zawadzkiego 2A. 3. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 4. Wykonawca powinien dysponować minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 5. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 6. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy Alei Niepodległości 39

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-INVENT Rafał Kiszka, ul. Jana Kowalczyka 10/6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12327,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3382,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3382,50 / Oferta z najwyższą ceną: 19900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Wyszyńskiego 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-INVENT Rafał Kiszka, ul. Jana Kowalczyka 10/6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14699,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ulicach Wyszyńskiego 3 - Sikorskiego 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-INVENT Rafał Kiszka, ul. Jana Kowalczyka 10/6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17334,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3382,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3382,50 / Oferta z najwyższą ceną: 42400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Zawadzkiego 2A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-INVENT Rafał Kiszka, ul. Jana Kowalczyka 10/6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13387,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5368,95

  • Oferta z najniższą ceną: 5368,95 / Oferta z najwyższą ceną: 23124,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.