eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup i dostawa umundurowania dla Wewnętrznej Służby Ochrony

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-03-23

POZYCJA 18482

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa umundurowania dla Wewnętrznej Służby Ochrony Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, do kontaktów: Adriana Sędzimierz - w sprawach zapisów SIWZ, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203, e-mail: zamowienia@wiadw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Marek Waliszewski - w sprawach merytorycznych dot. przedmiotu zamówienia, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841493. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Adriana Sędzimierz - w sprawach zapisów SIWZ, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203, e-mail: zamowienia@wiadw.pl, http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ -do spr. ZP_14_LOG_2007, rozszerzenie .zip). Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Anna Wachowska, ul. W. Oczki 1 - "punkt składania ofert"- Sekretariat Biura Logistyki SKW, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6846119. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa umondurowania dla Wewnętrznej Służby Ochrony 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: 00-909 Warszawa 60, ul. Oczki 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na trzy części (trzy zadania ofertowe). Zamawiający nie określa liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, należy załączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia wykonano wg Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT, odpowiednio do asortymentu), zatwierdzonej przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej. 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷g), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez wykonawców, zamawiający wymaga: a) przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres, b) złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1 lit. a), podpisanego przez pełnomocnika, c) złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt 1 lit. b)÷g) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, d) podpisania oferty przez pełnomocnika. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Kod CPV wg słownika 2008: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Oryginalny kod CPV: 19.20.00.00 - Wyroby skórzane, torby bagażowe oraz wyroby rymarskie Kod CPV wg słownika 2008: 18.90.00.00 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby Oryginalny kod CPV: 19.31.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikami nr 2A, nr 2B i nr 2C do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ZADANIE OFERTOWE NR 1 - 1992,00 PLN ZADANIE OFERTOWE NR 2 - 240,00 PLN ZADANIE OFERTOWE NR 2 - 516,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., b) złożą ważną ofertę na zasadach określonych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie ww. wymagań jako "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Punkt odbioru SIWZ - 00-909 Warszawa 60, ul. K. Oczki 1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ -do spr. ZP_14_LOG_2007, rozszerzenie .zip). Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 10:30, 00-909 Warszawa 60, ul. Koszykowa 82C (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Każde zadanie ofertowe jest odrębną częścią postępowania, w związku z czym zamawiający zezwala na składanie na nie oddzielnych ofert. Badanie i ocena ofert złożonych na wyżej wymienione zadania ofertowe odbywać się będzie niezależnie. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE OFERTOWE NR 1: ZAKUP UMUNDUROWANIA DLA WEWNĘTRZNEJ SŁUŻBY OCHRONY 1) Krótki opis: ZAKUP UMUNDUROWANIA DLA WEWNĘTRZNEJ SŁUŻBY OCHRONY. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONA ZOSTAŁA W ZAŁĄCZNIKU NR 2A DO SIWZ. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 18.41.00.00, 18.44.33.20. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.05.2007. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ceną oferty będą koszty związane z zakupem i dostawą umundurowania wymienionego w załączniku nr 2A do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE OFERTOWE NR 2: ZAKUP UMUNDUROWANIA DLA WEWNĘTRZNEJ SŁUŻBY OCHRONY 1) Krótki opis: ZAKUP UMUNDUROWANIA DLA WEWNĘTRZNEJ SŁUŻBY OCHRONY. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONA ZOSTAŁA W ZAŁĄCZNIKU NR 2B DO SIWZ. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 19.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.05.2007. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ceną oferty będą koszty związane z zakupem i dostawą umundurowania wymienionego w załączniku nr 2B do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZADANIE OFERTOWE NR 3: ZAKUP UMUNDUROWANIA DLA WEWNĘTRZNEJ SŁUŻBY OCHRONY 1) Krótki opis: ZAKUP UMUNDUROWANIA DLA WEWNĘTRZNEJ SŁUŻBY OCHRONY. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONA ZOSTAŁA W ZAŁĄCZNIKU NR 2C DO SIWZ. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 19.31.30.00, 19.31.51.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.05.2007. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ceną oferty będą koszty, związane z zakupem i dostawą umundurowania wymienionego w załączniku nr 2C do SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.