eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa odczynników, densytometra, drobnego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatu do analizy OB, według 7 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Kraków: Dostawa odczynników, densytometra, drobnego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatu do analizy OB, według 7 pakietów
Numer ogłoszenia: 184762 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika , ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, densytometra, drobnego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatu do analizy OB, według 7 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników, densytometra, drobnego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatu do analizy OB, według 7 pakietów, których szczegółowy opis (wraz z formularzami cenowymi) zawiera załącznik nr 2(a-g) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 2.Zamówienie obejmuje dostawę densytometra, sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatu do analizy OB, odczynników, według zamówień składanych przez pracownika laboratorium medycznego, zgodnie z asortymentem wskazanym w formularzu cenowym, stanowiących załączniki nr 2(a-g). Zamówienie poniżej 206000eur.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.42.58.00 - Densytometry .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp oraz złożą dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 3. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana poprzez: - bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów - sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą oraz obowiązującymi przepisami i wymogami SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 3 do SIWZ); b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca zadeklaruje przedstawienie takiego zobowiązania; c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz art. 24 ustawy pzp (według załącznika nr 4 do SIWZ); d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej e) Wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - tj. dostawy o wartości minimalnej netto w ciągu roku: dla pakietu 1 - 25 000 PLN, dla pakietu 2 - 10 000 PLN, dla pakietu 3 - 12 000 PLN, dla pakietu 4 - 3 000 PLN, dla pakietu 5 - 1500 PLN, dla pakietu 6 - 23 000 PLN, dla pakietu 7 - 25 000 PLN, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy wykonane zostały należycie - np. Referencje; f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. na kwotę całkowitej sumy ubezpieczeniowej minimum 100 000 PLN; g) Dla wyrobów medycznych (określonych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.) - aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski tzn. Deklarację zgodności CE lub kopię rejestracji wyrobu medycznego zgłoszonego do Rejestru Wyrobów Medycznych, h) Dokumenty, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt c) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt a-b) oraz d-h) składane są wspólnie przez Wykonawców. 3. Dokumenty niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: pkt d)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 oraz ust. 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszelkie dokumenty wystawione w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:15, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu do zamkniętego próżniowego systemu do pobierania krwi i mikrometody wraz z dzierżawą aparatu do OB - akcesoria laboratoryjne, szac. wart. 55380 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, akcesoria laboratoryjne, szac. wart. 23983 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podłoży transportowo-wzrostowych i wskaźników biologicznych, odcczynniki laboratoryjne, szac. wart. 27069 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osoczy króliczych, zawiesin i surowic diagnostycznych, odczynniki laboratoryjne, szac. wart. 6309 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Densytometru do oznaczania gęstości zawiesiny mikrobialnej, szac. wart. 3197 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.58.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do diagnostyki alergii, odczynniki laboratoryjne, szac. wart. 51080.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora ABL CO-OX , który jest własnością Zamawiającego, szac. wart. 59555 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.