Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00241618/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ "ISEPNICA"
1.3.) Oddział zamawiającego: Isepnica1991
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070505719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzybrodzie Bialskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-312
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338662143
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@isepnica.czernichow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zup-isepnica.ebip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eef4b5ab-7f2a-4f38-87f2-e21e84ca926c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef4b5ab-7f2a-4f38-87f2-e21e84ca926c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00191794/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów budowlanych i innych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUP.1405.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów budowlanych spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku nr 5 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem materiały określone w załączniku nr 5 do SWZ.
Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
Wszystkie rozwiązania dostarczone w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Dostarczone materiały muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych. Na cały przedmiot zamówienia zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 24 miesiące (2 lata).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę tj. 95.000,00 zł netto. W związku z tym, że cena oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia, zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294209,66 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płytek i kleju dla SPZOZ w Choszcznie
- Dostawa sukcesywna materiałów budowlanych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY DOMU GOŚCINNYM W SMOLARACH BYTNICKICH
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.