Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Lublin: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem węzłów sanitarnych oraz wymianą uziomu otokowego w budynku koszarowym nr 108 przy ul. J. Piłsudskiego - kompleks wojskowy 836 Zamość
Numer ogłoszenia: 184735 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem węzłów sanitarnych oraz wymianą uziomu otokowego w budynku koszarowym nr 108 przy ul. J. Piłsudskiego - kompleks wojskowy 836 Zamość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: -Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -prowadzą działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; -w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, o wartości co najmniej równej wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. -dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie X SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, przy przestrzeganiu postanowień zawartych w pkt. XI SIWZ - jako zał. nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9) - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako zał. nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - jako zał. nr 5 itd. do oferty. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, o wartości co najmniej równej wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - jako zał. nr 6, itd. do oferty. 7. Dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 6, do oferty, zostały wykonane należycie - jako załączniki nr 6.1, 6.2, itd. do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin. Opłata za SIWZ w kwocie 10.22 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa la pokój nr 103 kancelaria do dnia 04.09.2008r.,do godz.13:00. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów - 2 ZADANIA
- Zapewnienie dostępu do usług sportowych i rekreacyjnych w formie imiennych kart abonamentowych/karnetów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH I NAPRAW URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W LUBLINIE
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Dostawa urządzeń oświetleniowych, akcesoriów oraz kabli zasilających na potrzeby realizacji wydarzeń odbywających się w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie
- Dostawa wyposażenia niemedycznego dla Kliniki Okulistyki w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacji Terapii Chorób Plamki Żółtej"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie przy ul. Kruczej 17 - dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Budowa żłobka w Lubrańcu
- Modernizacja pomieszczeń socjalnych w Hali Gorce MCSiR w Nowym Targu
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.