Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Bogatynia: Organizacja dowozu uczniów w roku szkolnym 2009/2010 na terenie miasta i gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 184678 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia , ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, faks 075 77 39480, 7731945.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dowozu uczniów w roku szkolnym 2009/2010 na terenie miasta i gminy Bogatynia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług autobusowego dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych i gimnazjów wraz z opiekunami do i ze szkół na terenie miasta i gminy Bogatynia w roku szkolnym 2009/20010, zgodnie z harmonogramem stanowiącym integralną część SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania korekty w harmonogramie dowozów uczniów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, w wysokości 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. z 2007r. Dz. U. Nr 125 poz. 874 ze zm.) W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę (zakończoną, zrealizowaną w ramach jednej umowy) polegającą na dowozie uczniów do szkół, o wartości nie mniejszej 380 tysięcy złotych brutto. b) dysponują w celu wykonania przedmiotu zamówienia taborem autobusowym o ilości miejsc nie mniejszej niż 477 przystosowanym do regularnej publicznej komunikacji miejskiej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) oznakowanym dla potrzeb przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, tj. posiadającym oznaczenie Przewóz dzieci W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24. ustawy. 5) Wniosą wadium. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ). 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Dotyczy to również sytuacji opisanej w punkcie 14.5. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Wykaz (Załącznik Nr 2 Część II SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zamówień zgodnych z postawionym warunkiem oraz dokumenty stwierdzające, iż zostały one wykonane należycie, np. referencje. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 5. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. z 2007r. Dz. U. Nr 125 poz. 874 ze zm.) Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Wykaz (Załącznik Nr 4 do SIWZ) posiadanego taboru, który Wykonawca zamierza wykorzystać w celu wykonania przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem, iż ww. tabor spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn.zm.) oraz wymagania określone przez Zamawiającego. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 Część II SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunku dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składają wspólnie wszyscy Wykonawcy. Dokument musi zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości określonej w warunku. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9. Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Bogatynia
ul. 1 Maja 29
59-920 Bogatynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Bogatynia Biuro Obsługi Interesanta (pok. nr 3) ul. Daszyńskiego 1 59-920 Bogatynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Budowa i rozbudowa oświetlenia w mieście i gminie Bogatynia
- Organizacja i realizacja imprezy masowej "Wakacje z energią"
- Przebudowa ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 3 w Bogatyni
- Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku POZ przy ul. Wyczółkowskiego 15
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
- Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 91 +/- 10% osób w tym 6 osób kadry projektu: "Zdrowa rodzina"
- Świadczenie usług transportowych dla Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego.
- Usługi przewozowe autokarami.
- Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.