eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego oraz budowa sieci WiFi w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynku Szpitala w Lwówku Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Lwówek Śląski: Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego oraz budowa sieci WiFi w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynku Szpitala w Lwówku Śląskim
Numer ogłoszenia: 184591 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Morcinka 7, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 782 01 04, faks 75 782 44 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczlwowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego oraz budowa sieci WiFi w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynku Szpitala w Lwówku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu informatycznego oraz budowa sieci WiFi w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynku Szpitala w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn.: Wdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu lubańskiego i lwóweckiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia: - zadanie nr 1 - dostawa 12 szt. tabletów medycznych - specyfikacja techniczna w zał. nr 1 do siwz - zadanie nr 2 - budowa, konfiguracja oraz uruchomienie sieci WiFi, w budynku Szpitala we Lwówku Śląskim - zadanie nr 3 - dostawa aplikacji mobilnej oraz repozytorium elektronicznej dokumentacji medycznej, instalacja, wdrożenie, integracja z systemem HIS. Aplikacja powinna umożliwić personelowi medycznemu szybki i przejrzysty dostęp do najważniejszych informacji o hospitalizowanym pacjencie. Aplikacja powinna udostępniać na tablecie wybrane funkcje oprogramowania obsługi szpitala, takie jak: -przegląd listy pacjentów -przypisywanie pacjentów do sal -identyfikacja pacjentów z użyciem kodów kreskowych -przegląd listy zleconych leków i badań diagnostycznych -zlecanie podań leków i badań diagnostycznych -wprowadzanie pomiarów parametrów życiowych pacjentów -przegląd pomiarów parametrów życiowych pacjentów System w części medycznej musi umożliwić pracę na tabletach medycznych pracujących pod systemem Android 4.0 lub równoważnym. Nadzór autorski i serwis oprogramowania na okres 1 roku objętego niniejszym zamówieniem oraz oprogramowania posiadanego przez zamawiającego wymienionego w załączniku nr 1 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 30.20.00.00-1, 32.41.80.00-6, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 79.63.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    E.1) deklaracje zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE) - dotyczy zad. nr 1; E.2) wypełnione i podpisane opisy przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz); E.3) oświadczenie wykonawcy, że materiały stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia są zgodne z obowiązującymi normami, posiadają odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy także dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień,pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) w razie niezależnej od Wykonawcy niemożności dostarczenia sprzętu opisanego w ofercie i zamiany tego sprzętu na analogiczny o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty; b) w razie zmian powszechnie obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy, w szczególności w razie zmian prawa podatkowego; c) w razie zmiany umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na treść niniejszej umowy w zakresie umożliwiającym wykonanie niniejszej umowy w tym w szczególności zmiany harmonogramu określonego w umowie o dofinansowanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczlwowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 11:30, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu lubańskiego i lwóweckiego, współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 12 szt. tabletów medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budowa, konfiguracja oraz uruchomienie sieci WiFi, w budynku Szpitala we Lwówku Śląskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aplikacji mobilnej oraz repozytorium elektronicznej dokumentacji medycznej, instalacja, wdrożenie, integracja z systemem HIS. Aplikacja powinna umożliwić personelowi medycznemu szybki i przejrzysty dostęp do najważniejszych informacji o hospitalizowanym pacjencie. Aplikacja powinna udostępniać na tablecie wybrane funkcje oprogramowania obsługi szpitala, takie jak: -przegląd listy pacjentów -przypisywanie pacjentów do sal -identyfikacja pacjentów z użyciem kodów kreskowych -przegląd listy zleconych leków i badań diagnostycznych -zlecanie podań leków i badań diagnostycznych -wprowadzanie pomiarów parametrów życiowych pacjentów -przegląd pomiarów parametrów życiowych pacjentów System w części medycznej musi umożliwić pracę na tabletach medycznych pracujących pod systemem Android 4.0 lub równoważnym. Nadzór autorski i serwis oprogramowania na okres 1 roku objętego niniejszym zamówieniem oraz oprogramowania posiadanego przez zamawiającego wymienionego w załączniku nr 1 do siwz. Termin wykonania: -etap I w części dostawa licencji na urządzenia mobilne oraz repozytorium elektronicznej dokumentacji medycznej, wdrożenie oprogramowania repozytorium - realizacja do 20.10.2014 r. w części serwis i nadzór autorski nad oprogramowaniem - przez okres 12 miesięcy; -etap II wdrożenie aplikacji na urządzenia mobilne - realizacja do 28.11.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.