eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecrekultywacja centralnej części terenu, o powierzchni 4,95 ha, byłej KWK "Sosnowiec" w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-10

POZYCJA 18435

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowiec: rekultywacja centralnej części terenu, o powierzchni 4,95 ha, byłej KWK "Sosnowiec" w Sosnowcu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sosnowiec, do kontaktów: Mirosława Czykiel - Kierownik Referatu Przygotowania Inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich, Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, 2960571, fax 032 2960605, 2960702, e-mail: wim.przygot@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski - Wydział Inwestycji Miejskich, Mirosława Czykiel, ul. Ignacego Mościckiego 14, pok. nr 112, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960571, fax 032 2960702, e-mail: wim.przygot@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski - Wydział Inwestycji Miejskich, Mirosława Czykiel, ul. Ignacego Mościckiego 14, pok. nr 112, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960571, fax 032 2960702, e-mail: wim.przygot@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski - Wydział Inwestycji Miejskich, Mirosława Czykiel, ul. Ignacego Mościckiego 14, pok. nr 129, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960571, fax 032 2960702, e-mail: wim.przygot@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rekultywacja centralnej części terenu, o powierzchni 4,95 ha, byłej KWK "Sosnowiec" w Sosnowcu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje między innymi : Roboty budowlane w zakresie rekultywacji technicznej oraz biologicznej na obszarach przeznaczonych do zagospodarowania, pod zabudowę mieszkaniową oraz na pasach przydrożnych. Powierzchnią rekultywowaną będzie 4,95 ha. W ramach robót związanych z przygotowaniem tego obszaru do przyszłych zamierzeń gospodarczych zostaną wykonane a) roboty przygotowawcze polegające na: - usuniecie zbędnego zadrzewienia i zakrzewienia, - wyznaczenie dróg technologicznych, - rozbiórce pozostałości po dawnych obiektach i budowlach, - wykonaniu i zabudowaniu tablic informacyjnych i ostrzegawczych / w tym organizacja ruchu/, b) rekultywacja podstawowa obejmuje: - wykonanie pomiarów geodezyjnych /pomiary w zakresie realizacji i obmiaru robót/, - rozgraniczenie terenu, zgodnie z planem ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Sosnowca (Uchwała Nr 796/XLII/02 z dnia 28.02.2002 roku) - (Zamawiający wskaże linie rozgraniczające dla prowadzenia robót rekultywacyjnych), - określenie granic opracowania i docelowych rzędnych /zgodnie z dokumentacja projektową/, - wykonanie przekrojów podłużnych i poprzecznych /powykonawczych/, - wykonanie makroniwelacji, - wykonanie robót związanych z zabezpieczeniem terenu pozwałowiskowego przed samozapaleniem (według dokumentacji projektowej), - obliczenie mas niezbędnych do niwelacji i wywiezienia (pomiary w zakresie realizacji i obmiaru robót), - odtworzenie gleby na pasach przydrożnych, - regulacje stosunków wodnych /w zależności od sposobu prowadzenia robót/, c) rekultywacja szczegółowa polegająca na: - przedstawieniu charakterystyki gruntów przeznaczonych do rekultywacji (przez rekultywację rozumie się masy uzdatnionej ziemi wraz z glebami urodzajnymi o gr. 10 cm), - wykonaniu zabiegów agrotechnicznych i nawożenia mineralnego /tylko w zakresie zatrawienia/ oraz wykonanie zadrzewienia, zakrzewienia i zatrawienia, - wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych na obszarach zrekultywowanych. d) konserwację terenów zatrawionych i zadrzewionych. Dla wnioskowanej części rekultywacji bilans mas ziemnych wynosi 65883 m3. Za utylizacje odpadów odpowiedzialny jest Wykonawca zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. Wykopy wykonywane będą spycharką o mocy zgodnie z przedmiarem robót i przemieszczane na odległość do 40 m na pryzmy. Powierzchnia na których występuje depresja poniżej niwelety będzie podniesiona do założonych rzędnych docelowego ukształtowania. Wielkość mas ziemnych przeznaczonych do odwozu na odległość 15 km może ulec zmianie po analizie możliwości zagospodarowania na miejscu. Podnoszenie terenu do rzędnych docelowych będzie wykonywane warstwami grubości 0,5 m zagęszczanymi walcami wibracyjnymi do współczynnika zagęszczenia Is większe bądź równe 1.0. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren pomiędzy ul. Kombajnistów a ul. Narutowicza w Sosnowcu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 136 000,00 PLN lub 32 374,02 euro. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, powinien spełniać następujące warunki: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności o profilu odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2. Udokumentować nie podleganie wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust.1, ust 2 pkt. 1-3). 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, t.j.: a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 30 pracowników. b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3. c) posiadać narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, o parametrach co najmniej takich jak wymienione poniżej - Koparka gąsienicowa 1,20m sześc. - Spycharka gąsienicowa 55 KM - Spycharka gąsienicowa 74 KM (100 KM) - Równiarka samojezdna 74kW (100KM) - Walec wibracyjny samojezdny 9 t - Ciągnik kołowy 66-74 KW - Samochód samowyładowczy 15-20 t 3.1. Wskazać do wykonania/uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia przynajmniej po 1 osobie posiadającej potwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierowniczych w specjalnościach i zakresach pozwalających zgodnie z przepisami prawa budowlanego realizować przedmiot niniejszego zamówienia. a) Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 5-cio letnią praktykę na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia budowlane w specjalności inżyniersko - budowlanej zakresie budowy dróg samochodowych i dróg żelaznych bez ograniczeń, aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownik robót - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 3 letnią praktykę na stanowisku kierownika robót, uprawnienia budowlane w specjalności wyburzeniowej bez ograniczeń, aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Uprawniony Geodeta - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 3 letnią praktykę na stanowisku geodety, świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji. 3.2. Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane, których przedmiotem było: rekultywacja terenu, makro i mikro niwelacja terenu; odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 4.000.000,00 PLN (952.176,91 EURO). 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Udokumentować, że: a) Wykonawca osiągnął za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres: 1. Wskaźnik ogólnego zadłużenia w przedziale 0,57-0,67 2. Wskaźnik płynności bieżącej równy lub większy niż 1,2 b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej siedmiocyfrowej przed przecinkiem, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. 5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia i transportu odpadów zgodnie z Ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) informację przedstawiającą przeciętną ilość zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. h) informację przedstawiającą przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. i) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy przedstawić przebieg Kariery zawodowej. j) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. k) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. l) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. m) Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. n) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. o) Dowód wniesienia wadium. p) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złożą indywidualnie dla każdego z nich oświadczenia i dokumenty dotyczące art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 oraz potwierdzające treść tych oświadczeń dokumenty. Pozostałe oświadczenia tj w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz potwierdzające ich treść dokumenty Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożą łącznie. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 5.c, 5.d, 5.e i 5.f, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 5.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.05.2006, cena - 1910 PLN zgodnie z art. 42 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Sosnowcu Al. Zwycięstwa 20, sala nr 308.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie współfinansowane ze środków pomocowych programu Phare 2003/005-710.01.02 Inicjatywa III "Małe projekty infrastrukturalne w gminach hutniczy. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.