Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Kościan: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie
Numer ogłoszenia: 184312 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kościanie , Al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120825.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkoscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: 1.Część I - serwery - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 5/8; w pkt.1 pakietu 8/8) 2.Część II - serwer internetowy zawierający: system ochrony sieci 1 sztuka, system ochrony poczty elektronicznej - 1 sztuka, system centralnego logowania i raportowania - 1 sztuka wraz z wdrożeniem systemu (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1-4 pakietu 6/8) 3.Część III - notebooki - 18 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1,2 pakietu 2/8) 4.Część IV - kserokopiarki - 2 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 4/8) 5.Część V: a) Komputery stacjonarne z oprogramowaniem, UPS-y - 19 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 1/8; w pkt.1 pakietu 3/8; w pkt.1 pakietu 7/8) b) monitory - 21 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.2 pakietu 1/8; w pkt.2 pakietu 3/8; w pkt.2 pakietu 7/8) c) Notebook - 1 sztuka (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.4 pakietu 7/8) d) drukarki wielofunkcyjne - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.3 pakietu 7/8) e) projektor multimedialny z ekranem i uchwytem sufitowym - 1 kpl. (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.5-7 pakietu 7/8).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 30.21.10.00-1, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości dla części I 1.000 PLN dla części II 400 PLN dla części III 1.200 PLN dla części IV 700 PLN dla części V 1.500 PLN wadium należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Kościanie nr konta 30 8666 0004 0108 1155 2000 0006 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie, wykonawca może wnieść wadium również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824) - poręczenie powinno zawierać: osobę dłużnika głównego(wykonawcę), wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika (do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku nie zawarcia umowy przez wykonawcę. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie przelewu pieniężnego to należy dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium (oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną). Zamawiający uznaje za prawidłowy termin wniesienia wadium datę i godzinę uznania na rachunek Zamawiającego (datę i godzinę wpływu na konto Zamawiającego), a nie dokonania polecenia przelewu. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie (poręczenia, gwarancje) do oferty dołączyć należy oryginał dokumentu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert wykonał dwie dostawy z wdrożeniem systemu ochrony sieci na kwotę co najmniej 30.000 PLN brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (wymagane jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na część II dotyczącą serwera internetowego)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć wypełniony szczegółowy formularz cenowy (zał. nr 7 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony umowy mogą wystąpić z pisemnym wnioskiem o zmianę ceny umownej. W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się zmianę podwykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkoscian.pl BIP/zamówienia publiczne/starostwo powiatowe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kościanie
Al.Kościuszki 22
64-000 Kościan
pokój nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 08:50, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kościanie Al.Kościuszki 22 64-000 Kościan kancelaria - pokój nr 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.08.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - serwery - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 5/8; w pkt.1 pakietu 8/8).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwer internetowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - serwer internetowy zawierający: system ochrony sieci 1 sztuka, system ochrony poczty elektronicznej - 1 sztuka, system centralnego logowania i raportowania - 1 sztuka wraz z wdrożeniem systemu (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1-4 pakietu 6/8).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Notebooki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - notebooki - 18 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1,2 pakietu 2/8).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kserokopiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - kserokopiarki - 2 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 4/8).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputery monitory, drukarki, notebook, projektor multimedilny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: a) Komputery stacjonarne z oprogramowaniem, UPS-y - 19 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 1/8; w pkt.1 pakietu 3/8; w pkt.1 pakietu 7/8) b) monitory - 21 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.2 pakietu 1/8; w pkt.2 pakietu 3/8; w pkt.2 pakietu 7/8) c) Notebook - 1 sztuka (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.4 pakietu 7/8) d) drukarki wielofunkcyjne - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.3 pakietu 7/8) e) projektor multimedialny z ekranem i uchwytem sufitowym - 1 kpl. (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.5-7 pakietu 7/8).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Modernizacja masą bitumiczną drogi powiatowej nr 3906P w m. Czacz
- 1. Rozbudowa budynku szkoły poprzez dobudowę windy zewnętrznej.2. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku ZSS im. M. Konopnickiej w Kościanie lokalizacja Kiełczewo ul. Kościańska 2.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3925P Lubiń - Żelazno ( do km 7+990 do km 8+790)
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Kościan - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy
- Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Wyzwolenia 24 w Kościanie."
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnych stacji roboczych
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego realizowana w ramach projektu pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".
- D/30/2025/B Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminy Miejskiej Rumia."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.