eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦niadowo › przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji odcinków dróg powiatowych po³o¿onych na terenie gminy ¦niadowo.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-10-04

¦niadowo: przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji odcinków dróg powiatowych po³o¿onych na terenie gminy ¦niadowo.
Numer og³oszenia: 184275 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦niadowo, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo, woj. podlaskie, tel. 086 2176146, fax 086 2176168.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji odcinków dróg powiatowych po³o¿onych na terenie gminy ¦niadowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji odcinków dróg powiatowych po³o¿onych na terenie gminy ¦niadowo, w miejscowo¶ci Stare Duchny - 318 mb i ¦niadowo, ul. Kolejowa - 881 mb Zakres prac obejmuje: wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i u³o¿enie nawierzchni z betonu asfaltowego grubo¶ci 6 cm (2+4).

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu o wykonanie zamówienia publicznego okre¶lonego w pkt. IV niniejszej specyfikacji mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy spe³niaj±cy warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegaj±cy wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spe³niaj±cy warunki dodatkowe: 3. Udziel± minimum trzyletniej gwarancji na wykonane roboty. 4. Wykonawca w ci±gu ostatnich 5 lat (licz±c od dnia otwarcia ofert)wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± min. 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i stopniu trudno¶ci , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to z tego okresu, za zamówienie o podobnym charakterze. Roboty ujête w wykazie musz± byæ potwierdzone referencjami stwierdzaj±cymi wykonanie zadania z nale¿yt± staranno¶ci±. 5. Zrealizuj± przedmiot zamówienia za sta³± cen± rycza³tow± podan± w ofercie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale III niniejszej SIWZ metod± spe³nia/nie spe³nia. Wykonawcy, którzy nie spe³ni± choæ jednego z w/w. warunków zostan± wykluczeni z postêpowania, a ich oferty zostan± odrzucone.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Oferta - na za³±czniku nr 1. 2. Kosztorys ofertowy. 3. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - na za³±czniku nr 3. 4. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Przedmiotowy dokument nie mo¿e byæ wystawiony wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie min. 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i stopniu trudno¶ci, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¦niadowo 18-411 ¦niadowo, ul. Ostro³êcka 11, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ na adres Urzêdu Gminy, 18-411 ¦niadowo, ul. Ostro³êcka 11, pokój nr 6 (sekretariat),.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.