eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-19

Grudziądz: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016
Numer ogłoszenia: 184247 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98227 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów oraz materiałów technicznych na zabezpieczenie napraw i potrzeb bieżących,według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów ZADANIE NR 2: Dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 3: Dostawa farb, materiałów lakierniczych i materiałów technicznych oraz materiałów wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 4: Dostawa akcesoriów do pojazdów ZADANIE NR 5: Dostawa urządzeń do załadunku i transportu towarów ZADANIE NR 6: Dostawa ogumienia ZADANIE NR 7: Dostawa wyposażenia pojazdów (radia samochodowe, CB radia oraz ich osprzęt) 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia (nie dotyczy zadania nr 6) 1) Dostawy winny być zrealizowane jednorazowo do magazynu służby czołgowo-samochodowej w miejscowości Grudziądzu przy ul. Bema 2 na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu - o ile dotyczy. 3) Części zamienne do samochodów, akcesoria i materiały techniczne muszą być zgodne z oznaczeniem katalogowym danego Producenta wyszczególnionym w Formularzu ofertowym (jeżeli dotyczy). 4)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r, poz. 655 z późn. zm.) - o ile dotyczy. 5) Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres: Zadanie nr 1,2,3, (poz. 1- 9,12,13,14,17,18,23,24) 4,6,7 - 12 miesięcy, Zadanie nr 5 - 24 miesiące, niezawodnej pracy licząc od dnia zamontowania do pojazdów (maszyn) urządzeń (o ile dotyczy) przy założeniu, iż okres przechowywania w warunkach magazynowych wynosi 6 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy. 7) Okresy gwarancyjne dla części zamiennych rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów lub części w pojazdach /maszynach/ urządzeniach. Dla pozostałych dostarczonych materiałów z chwilą dostawy do magazynu. 8) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 9) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia o terminie przydatności do użycia - zadanie nr 3 poz. 10,11,15,16,19-22 - min. 10 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 10) Przedmiot zamówienia (o ile dotyczy) musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologacje winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji w taki sposób, aby nie można go było zetrzeć np. E4 (dotyczy np. koła kierownicy, zamków i elementów mocowania drzwi, klocków hamulcowych, okładzin hamulcowych, bębnów hamulcowych, kierunkowskazów). 11) Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. Nowego Podejścia Unii Europejskiej (UE) (o ile dotyczy). 12) Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć niezbędne dokumenty wynikające z ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2015 r. poz. 1125 ze zm.) umożliwiające zarejestrowanie urządzenia w Wojskowym Dozorze Technicznym dotyczy zadania nr 2 poz. 7. 3. Opis przedmiotu zamówienia zadanie nr 6: 1) Dostarczone opony winny być zgodne z rozmiarem i co najmniej minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy opon o wyższych parametrach nośności, prędkości, klasy efektywności paliwowej (dotyczy poz. nr 1 i 2), klasy przyczepności na mokrej nawierzchni (dotyczy poz. nr 1 i 2) i klasy zewnętrznego hałasu toczenia (dotyczy poz. nr 1 i 2). 2) Dostarczone opony winny być wyprodukowane w 2016 roku, wykonane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. 3) Dostarczone ogumienie co do jego jakości, winno gwarantować możliwość przechowywania zgodnie z PNC-94300-7: 1997 P Ogumienie - pakowanie, przechowywanie i transport. 4) Dostarczone opony muszą spełniać uwarunkowania określone w aktualnym świadectwie homologacji wydawanym dla danego producenta lub importera oraz posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z regulaminów winno być homologowane dane ogumienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania na etapie realizacji umowy przedłożenia kopii dokumentu aktualnej homologacji. 5) Dostarczone ogumienie powinno spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów: - w zakresie efektywności paliwowej - zgodnie ze złożoną ofertą - w zakresie klasy przyczepności na mokrej nawierzchni - zgodnie ze złożoną ofertą - w klasie zewnętrznego hałasu toczenia - zgodnie ze złożoną ofertą (dotyczy poz. nr 1 i 2). 6) Wszystkie dostarczone opony winny być o takich samych uwarunkowaniach technicznych dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia, w szczególności o takiej samej rzeźbie bieżnika, odpowiedniej do wymagań określonych przez Zamawiającego i tego samego producenta. 7) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 30 dni od daty dostawy zużytych opon (kat. V) (w zależności od wyboru Wykonawcy) w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość opon objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego opony z zachowaniem odpowiednich przepisów w tej mierze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 34.32.60.00 - Podnośniki samochodowe, sprzęgła i podobne elementy 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 44.53.21.00 - Nity 39.22.42.10 - Pędzle malarskie 24.91.00.00 - Kleje 44.51.25.00 - Klucze maszynowe 39.81.25.00 - Substancje uszczelniające 44.81.22.10 - Farby olejne 14.81.00.00 - Wyroby ścierne 27.22.21.00 - 27.22.21.00 17.24.12.20 - 17.24.12.20 28.41.80.00 - 28.41.80.00 17.24.11.10 - 17.24.11.10 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy 32.34.42.20 - Przywoływacze radiowe 44.83.22.00 - Rozcieńczalniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DACHY POLSKA Sp. z o.o., ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165310,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202747,67

  • Oferta z najniższą ceną: 202747,67 / Oferta z najwyższą ceną: 247491,99

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2: Dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma-Usługowo-Handlowo-Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9491,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13124,10

  • Oferta z najniższą ceną: 13124,10 / Oferta z najwyższą ceną: 24747,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3: Dostawa farb, materiałów lakierniczych i materiałów technicznych oraz materiałów wyposażenia warsztatowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma-Usługowo-Handlowo-Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18926,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11633,34

  • Oferta z najniższą ceną: 11633,34 / Oferta z najwyższą ceną: 41293,56

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4: Dostawa akcesoriów do pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma-Usługowo-Handlowo-Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1565,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2792,10

  • Oferta z najniższą ceną: 2792,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4243,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5: Dostawa urządzeń do załadunku i transportu towarów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8803,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13481,58

  • Oferta z najniższą ceną: 13481,58 / Oferta z najwyższą ceną: 17255,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE NR 6: Dostawa ogumienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTO BUDREX Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 291, 85-438 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10717,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10908,87

  • Oferta z najniższą ceną: 10908,87 / Oferta z najwyższą ceną: 10908,87

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: ZADANIE NR 7: Dostawa wyposażenia pojazdów (radia samochodowe, CB radia oraz ich osprzęt)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma-Usługowo-Handlowo-Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6289,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8345,55

  • Oferta z najniższą ceną: 8345,55 / Oferta z najwyższą ceną: 14045,37

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.