eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o › ZARZ¡DZANIE ZASOBEM LOKALOWYM

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-12-14

Jas³o: ZARZ¡DZANIE ZASOBEM LOKALOWYM
Numer og³oszenia: 184233 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jas³o , ul. Rynek 12, 38-200 Jas³o, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZARZ¡DZANIE ZASOBEM LOKALOWYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na zarz±dzaniu w imieniu Zamawiaj±cego: a) lokalami mieszkalnymi i u¿ytkowymi bêd±cymi w³asno¶ci± Miasta Jas³a znajduj±cymi siê w budynkach wspólnot mieszkaniowych, /za³. nr 1/ b) nieruchomo¶ciami komunalnymi zabudowanymi budynkami z lokalami mieszkalnymi i u¿ytkowymi stanowi±cymi w³asno¶æ Miasta Jas³a, /za³. nr 2/ Zarz±dzanie budynkami i lokalami polegaæ bêdzie na podejmowaniu wszelkich decyzji i wykonywaniu wszelkich czynno¶ci zmierzaj±cych do utrzymywania mieszkaniowych i u¿ytkowych zasobów Zamawiaj±cego w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem. W ramach czynno¶ci zarz±dzania budynkami i lokalami Wykonawca zobowi±zany bêdzie do : 1. Wykonywania czynno¶ci w zakresie eksploatacyjno - konserwacyjnym i pokrywanie kosztów z tym zwi±zanych w szczególno¶ci : 1/ Zapewnienia utrzymania odpowiedniego stanu sanitarno - porz±dkowego pomieszczeñ budynku s³u¿±cych do wspólnego u¿ytku mieszkañców /za³. nr 3/, 2/ Zawierania umów i regulowania z przedsiêbiorstwami specjalistycznymi nale¿no¶ci za dostawy mediów i us³ug komunalnych, 3/ Zapewnienia ci±g³ej ochrony technicznej oraz sprawnego dzia³ania urz±dzeñ technicznych nale¿±cych do czê¶ci wspólnych nieruchomo¶ci budynków, 4/ Zapewnienie wykonania obowi±zkowych przegl±dów technicznych nieruchomo¶ci, przedmiarów robót remontowo-konserwacyjnych oraz kosztorysów budowlanych, 5/ Sporz±dzanie planów remontowych nieruchomo¶ci w oparciu o przegl±dy stanów technicznych po zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego oraz realizacja robót remontowych na koszt Zamawiaj±cego, 6/ Nadzorowania prowadzonych remontów, prac konserwacyjnych oraz porz±dkowych, zawieranie umów na roboty remontowe i remontowo-inwestycyjne z wykonawcami wy³anianymi w trybie ustawy Prawo zamówieñ publicznych /tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. /, 7/ Zapewnienie opracowania niezbêdnej dokumentacji budowlanej wynikaj±cej z Prawa budowlanego dla realizacji planowanych przedsiêwziêæ remontowych i modernizacyjnych, 8/ Prowadzenie ksi±¿ek obiektu budowlanego. 2. Dokonywania czynno¶ci w zakresie zarz±dzania lokalami, polegaj±cych na wykonywaniu praw i obowi±zków wynajmuj±cego w tym w szczególno¶ci : 1/ Prowadzenia odrêbnej dokumentacji dla ka¿dego lokalu, 2/ Prowadzenia i aktualizowania ewidencji lokali wchodz±cych w sk³ad zasobu lokalowego Zamawiaj±cego z uwzglêdnieniem powierzchni mieszkalnych i u¿ytkowych, 3/ Sporz±dzania sprawozdawczo¶ci z przejêtych zasobów lokalowych Zamawiaj±cego, w tym sprawozdawczo¶ci GUS, 4/ Prowadzenia spraw dotycz±cych zasiedlania i zwalniania lokali mieszkalnych i u¿ytkowych 5/ Prowadzenia ewidencji oraz informowanie Zamawiaj±cego o wystêpuj±cych pustostanach 6/ Przyjmowania i ewidencjonowania zg³oszeñ, interwencji i wniosków najemców oraz za³atwianie ich zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, z wy³±czeniem prawa wynikaj±cego z art. 6882 Kodeksu cywilnego. 7/ Prowadzenie ksi±¿ki meldunkowej dla najemców lokali mieszkalnych 8/ Potwierdzanie danych zawartych we wnioskach w sprawie dodatków mieszkaniowych 3. Wykonywania czynno¶ci w zakresie obs³ugi finansowo - ksiêgowej w szczególno¶ci : 1/ Prowadzenia pe³nego rozliczenia finansowego budynków po stronie kosztów, 2/ Prowadzenia rachunkowo¶ci pozwalaj±cej ustaliæ: a/ wielko¶æ przychodów w postaci nale¿nych op³at od najemców, b/ stanu rozrachunków dotycz±cych najemców, c/ wielko¶æ pozosta³ych przychodów zwi±zanych z zarz±dzaniem zasobem Zamawiaj±cego w tym media, 2a/ Przekazywania Zamawiaj±cemu wystawianych faktur z przypisem czynszu w terminie do 5 dnia ka¿dego miesi±ca, a w przypadku wystawienia faktury po tym terminie lub faktury koryguj±cej dostarczaæ je niezw³ocznie. 3/ Ubezpieczenia maj±tkowego zarz±dzanych nieruchomo¶ci w zakresie czê¶ci wspólnej nieruchomo¶ci 4/ Prowadzenia w odrêbnej pozabilansowej ewidencji obs³ugi finansowo - ksiêgowej lokali mieszkalnych w zakresie wymiaru czynszu a tak¿e prowadzenia w ramach ewidencji Wykonawcy obs³ugi finansowo-ksiêgowej lokali mieszkalnych i u¿ytkowych w zakresie op³at za ¶wiadczenia oraz rozliczeñ z tytu³u zu¿ycia urz±dzeñ technicznych stanowi±cych wyposa¿enie lokali oraz innych op³at wraz z nale¿nymi podatkami, 5/ Przyjmowania op³at czynszowych od najemców lokali mieszkalnych na odrêbny rachunek bankowy i przekazywanie ich na konto Zamawiaj±cego w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni licz±c od dnia dokonania wp³aty przez najemcê oraz na ostatni dzieñ miesi±ca. 5a/ Dla przekazanych wp³at Zarz±dca sporz±dza zestawienie imienne najemców dokonuj±cych wp³aty op³at czynszowych (za³±cznik sporz±dzany mo¿e byæ w oparciu o dane bankowe dot. konta, na które dokonywane s± wp³aty przez najemców) 6/ Wystawiania i dorêczania d³u¿nikom upomnieñ: a/ z chwil± powstania zaleg³o¶ci obejmuj±cych 2 okresy p³atno¶ci, Wykonawca powiadamia d³u¿nika o zamiarze wszczêcia postêpowania egzekucyjnego i wyznacza miesiêczny termin do uregulowania nale¿no¶ci b/ wobec braku porozumienia z d³u¿nikiem, Wykonawca wszczyna postêpowanie egzekucyjne i o eksmisjê. Wykonawca zawiadamia Zamawiaj±cego o planowanych eksmisjach. c/ op³aty s±dowe, komornicze ponosi Zamawiaj±cy. 7/ Wystawiania i dorêczania najemcom aneksów w przypadku zmiany czynszu lub op³at zwi±zanych z najmem lokalu, 8/ Dokonywania rozliczeñ z najemcami z tytu³u ¶wiadczeñ zwi±zanych z najmem lokali mieszkalnych i u¿ytkowych 9/ Przygotowywania i dorêczania najemcom lokali mieszkalnych ksi±¿eczek op³at, odrêbnie dla op³at czynszowych i odrêbnie dla op³at pozosta³ych oraz dorêczanie faktur najemcom lokali u¿ytkowych 10/ Wykonawca do 5 dnia miesi±ca nastêpnego po miesi±cu którego dotyczy rozliczenie przeka¿e pozosta³e wp³aty oraz informacjê o wysoko¶ci przypisu, wp³at i o stanie nale¿no¶ci a tak¿e rejestr sprzeda¿y VAT 11/ Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany sposobu prowadzenia ewidencji rozliczeñ finansowych. 4. Dokonywania czynno¶ci prawnych w szczególno¶ci : 1/ Sporz±dzania i zawierania umów w zakresie : a/ dostawy mediów i us³ug komunalnych oraz konserwacji urz±dzeñ i instalacji technicznych, b/ w imieniu Zamawiaj±cego umów najmu lokali mieszkalnych i u¿ytkowych w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy prawa na podstawie skierowañ i zawartych w nich warunków wydawanym przysz³ym najemcom przez Zamawiaj±cego, 2/ Zmiany i rozwi±zywania umów najmu lokali mieszkalnych i u¿ytkowych z dotychczasowymi najemcami w zakresie wynikaj±cym z obowi±zuj±cych przepisów prawa a tak¿e w przypadku pisemnych dyspozycji Zamawiaj±cego i na warunkach przez niego okre¶lonych, 3/ Podejmowania czynno¶ci zwi±zanych z dochodzeniem roszczeñ w postêpowaniach s±dowych w sprawach wynikaj±cych z art.23 ust.1 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomo¶ciami /Dz. U. z 2015 r. poz. 782 ze zm./ na podstawie odrêbnego pe³nomocnictwa 5. Dokonywania czynno¶ci w zakresie administrowania otoczeniem budynków oraz pokrywanie kosztów z tym zwi±zanych, a w szczególno¶ci : 1/ Zapewnienia utrzymania stanu sanitarno-porz±dkowego na dzia³kach bêd±cych w³asno¶ci± Zamawiaj±cego, a stanowi±cych przyblokowe podwórka o ³±cznej pow. 4042m2 2/ Aktualizowania powierzchni dzia³ek gruntowych stanowi±cych otoczenie i przynale¿nych do administrowanych budynków, 3/ Prowadzenia spraw zwi±zanych z umieszczeniem reklam i tablic informacyjnych na budynkach, 4/ Wykonywania obowi±zków w³a¶ciciela nieruchomo¶ci wynikaj±cych z ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach /Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z pó¼n. zm./, 5/ Zapewnienia utrzymania stanu sanitarno-porz±dkowego na dzia³kach stanowi±cych tereny zieleni przyblokowej a nie wchodz±cych w czê¶ci wspólne nieruchomo¶ci mieszkaniowych. Wykonawca ma obowi±zek: a/ dysponowaæ lokalem biurowym do obs³ugi najemców zarz±dzanych lokali, zlokalizowanym na terenie ¦ródmie¶cia ograniczonego ci±giem ulic: Metzgera, 3 Maja, Kraszewskiego, Jagie³³y, Szajnochy, Modrzejewskiego, Go³êbia, Rynek, P. Skargi, ¦niadeckich , Pi³sudskiego; b/ zapewniæ ochronê dokumentów przed dostêpem osób nieuprawnionych, w tym zapewniæ ochronê danych osobowych u¿ytkowników lokali; c/ zapewniæ ca³odobow± dyspozycyjno¶æ s³u¿b technicznych do usuwania awarii wewnêtrznych instalacji wod.-kan.-gaz., elektrycznej, c.o. w lokalach i czê¶ciach wspólnych; d/ prowadziæ rachunek bankowy umo¿liwiaj±cy op³atê za mieszkanie bez ponoszenia kosztów przelewu przez najemcê lokalu..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 70.33.00.00 - Us³ugi zarz±dzania nieruchomo¶ciami na zasadzie bezpo¶redniej p³atno¶ci lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na zarz±dzaniu nieruchomo¶ciami wielomieszkaniowymi przez okres co najmniej 12 miesiêcy o ³±cznej ilo¶ci min. 100 mieszkañ, na podstawie umowy o zarz±dzanie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 100.000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    co najmniej 1 us³uga polegaj±ca na zarz±dzaniu nieruchomo¶ciami wielomieszkaniowymi przez okres co najmniej 12 miesiêcy o ³±cznej ilo¶ci min. 100 mieszkañ, na podstawie umowy o zarz±dzanie.;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin p³atno¶ci faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1) Umowa zostanie zawarta w terminach okre¶lonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (za³. Nr 5 do SIWZ). 2) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 3) Warunki zmian postanowieñ zawartej umowy : a) wyst±pienie istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um_jaslo.bip.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miasto Jas³o 38-200 Jas³o, ul. Rynek 12 pok. nr 204.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta w Ja¶le, ul. Rynek 12, pok. nr 19 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.