Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Dębowiec: Aktualizacja projektów kanalizacji sanitarnych w Dębowcu i Gumnach
Numer ogłoszenia: 184126 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowiec, ul. Katowicka 6, 43-426 Dębowiec, woj. śląskie, tel. 033 8562285, 8533881, fax 033 8533881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja projektów kanalizacji sanitarnych w Dębowcu i Gumnach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja projektu kanalizacji w Dębowcu 1. Aktualizacja mapy ok. 60 ha wraz z wektoryzacją (plik dwg) 2. Przygotowanie zaktualizowanego projektu budowlanego do pozwolenia na budowę (w tym: przerysowanie trasy na aktualna mapę, aktualizacja profili z uwagi na zmiany w terenie itp.) 3. Wykonanie aktualizacji przedmiarów i kosztorysów inwestorskich 4. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5. Przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej 6. Przygotowanie materiałów do decyzji lokalizacyjnej 7. Aktualizacja spisu właścicieli działek (uzyskanie nowych wypisów z ewidencji gruntów), 8. Prolongata uzgodnień branżowych 9. Przygotowanie materiałów do uzgodnienia ZUD 10. Zaprojektowanie nowych przyłączy do budynków (nowo powstałe budynki wzdłuż projektowanej trasy kanalizacji znajdujące się w zakresie zaktualizowanej mapy) Aktualizacja projektu kanalizacji w Gumnach 1. Aktualizacja mapy ok. 55 ha wraz z wektoryzacją (plik dwg) 2. Przygotowanie zaktualizowanego projektu budowlanego do pozwolenia na budowę (w tym: przerysowanie trasy na aktualną mapę, aktualizacja profili z uwagi na zmiany w terenie itp.) 3. Wykonanie aktualizacji przedmiarów i kosztorysów inwestorskich 4. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5. Przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej 6. Przygotowanie materiałów do decyzji lokalizacyjnej 7. Aktualizacja spisu właścicieli działek (uzyskanie nowych wypisów z ewidencji gruntów ), 8. Prolongata uzgodnień branżowych 9. Przygotowanie materiałów do uzgodnienia ZUD 10. Zaprojektowanie nowych przyłączy do budynków (nowo powstałe budynki wzdłuż projektowanej trasy kanalizacji znajdujące się w zakresie zaktualizowanej mapy) W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy : Projekt budowlany i wykonawczy - 6 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD w formacie: doc lub RTF - dokumenty tekstowe, pdf - dokumenty zeskanowane. Przedmiar robót - 4 egz. w formie pisemnej i w 2 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Kosztorys inwestorski - 3 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz. w formie pisemnej i w 1 egz. w formie elektronicznej na CD j.w. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone dokumenty dotyczące wykonawcy: a) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy PZP (według formularza nr 2 SIWZ), załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 3 - oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 - oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: załącznik nr 5 - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresy wykonywanych przez nich czynności (wg formularza nr 3 SIWZ) załącznik nr 6 - wykaz minimum dwóch opracowanych projektów budowlanych sieci w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością projektom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie-należy dołączyć referencje załącznik nr 7 - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w niezbędnych specjalnościach branżowych (instalacji sanitarnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, instalacji elektrycznych) załącznik nr 8 - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) w celu określenia sposobu obliczenia ceny oraz potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w SIWZ: załącznik nr 9 - kalkulację ceny ofertowej. 8. Załączniki do oferty muszą być załączone w odpowiedniej kolejności, a w przypadku, gdy Wykonawca nie załącza odpowiedniego załącznika należy złożyć odpowiednią stronę załącznika z adnotacją: nie dotyczy. 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymagania dotyczące dokumentów określonych w punkcie 7 ppkt b) i c) należy traktować łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowiec.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębowcu, ul. Katowicka 6, 43-426 Dębowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębowcu, 43-426 Dębowiec ul. Katowicka 6, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI DĘBOWIEC
- Wykonanie usługi polegającej na przewozie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Dębowiec do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych 2026/2027
- Przebudowa i rozbudowa placu przy szkole na działce nr ewid. 1482 w Dębowcu
- Budowa chodnika wzdłuż ul. Szkolnej w Dębowcu
więcej: przetargi DĘBOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tolkmicku - poprawa efektywności i bezpieczeństwa sanitarnego
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Korytnicy polegająca na jej budowie i przebudowie
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Nowa Wieś
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Sitkówka koło Kielc.
- Przebudowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej, ogólnospławnej i sieci wodociągowej dla miasta Radomia.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków.
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.