eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszZorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział. 1.3 współfinansowanego z EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie : Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym : - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział. 1.3 współfinansowanego z EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 184097 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162575 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, fax 032 6430538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie : Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym : - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział. 1.3 współfinansowanego z EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym : - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział. 1.3 współfinansowanego EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy 2. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać co najmniej 200 godzin, w tym co najmniej 75 godzin teorii i 125 godzin praktyki (godzina szkolenia równa się 45 minutom ). Program powinien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami ) i obejmować poniższe zagadnienia : 1) Księgowość a ) podstawy rachunkowości i finansów: - zasady rachunkowości - aktywa pieniężne, - analiza finansowa, - ewidencja operacji gospodarczych b) rodzaje ewidencji księgowej: - zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych, - podatkowa książka przychodów i rozchodów, - inne uproszczone metody ewidencji księgowej, c) zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, d) rozliczenia z budżetem: - ordynacja podatkowa, - podatek dochodowy, - podatek od towarów i usług, e) bilanse oraz rachunki zysków i strat, f) archiwizacja dokumentów księgowych, g) obsługa programów komputerowych: - środowisko Windows, - MS Office, - komputerowa książka przychodów i rozchodów, - program finansowo - księgowy, - program płatnik, 2) Kadry i płace, a) prawo pracy: - stosunek pracy, - czas pracy, - rozpatrywanie sporów o roszczenie ze stosunku pracy, b) prawo ubezpieczeń społecznych, c) rozliczenia z ZUS, d) wymagania i inne świadczenia pracownicze, e) dokumentacja podatkowa pracowników, f) prowadzenie dokumentacji kadrowej, g) urlopy pracownicze, h) praktyczna nauka wypełniania dokumentów, i) obsługa programów komputerowych z zakresu kadr i płac, 3) Wiedza z zakresu BHP a) bezpieczeństwo pracy, b) profilaktyczna ochrona zdrowia, c) ochrona p.poż. d) obowiązki pracodawcy i pracownika. 2.1. Program szkolenia powinien zawierać; - nazwę i zakres szkolenia - czas trwania i sposób jej organizacji, - wymagania wstępne dla uczestników, - cele kształcenia, - plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, - treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - liczbę godzin przeznaczonych na każde zagadnienie z podziałem na liczbę godzin w części teoretycznej i liczbę godzin w części praktycznej. - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów kształcenia. 2.2. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i zgodne z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz w pełni profesjonalne przygotowanie uczestników. 2.3. Wymagamy aby program szkolenia uwzględniał przerwy w trakcie realizacji zajęć. 2.4. Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o nowe wersje programów użytkowych. 3. Zajęcia przy komputerze powinny być prowadzone zgodnie z zasadą jedna osoba przy sprzęcie. Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. 4. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym /ych/ do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj.w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 5. Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego m.in. : listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych. 6. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p.poż. 7. Wymagamy aby instytucja szkoleniowa legitymowała się doświadczeniem w zakresie usług szkoleniowych tematycznie związanych z kierunkiem szkolenia na, który Wykonawca składa ofertę. 8. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kierunkowe wykształcenie, kierunkowe doświadczenie oraz dodatkowe kwalifikacje związane z przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia materiały biurowe tj. zeszyty i długopisy i materiały szkoleniowe np. skrypty, druki itp. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Materiały szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS lub informacje: Szkolenie Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Z wyjątkiem materiałów szkoleniowych dla 5 osób z Funduszu Pracy. 10. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 8a i 8b do SIWZ. 11. Uczestniczy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia ( koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty ). 12. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy powinni zdobyć wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: - prowadzenia ewidencji księgowej, - przygotowywania analiz finansowych , - zarządzania finansami przedsiębiorstwa, - dokonywania rozliczeń podatkowych, - sporządzania bilansów oraz rachunków zysków i strat, - archiwizacji dokumentów księgowych, - obsługi programów komputerowych / Office, komputerowa książka przychodów i rozchodów, programu finansowo - księgowego, programu płatnik /, - prowadzenia dokumentacji kadrowej i płacowej, - rozliczeń z ZUS, - wiedzy z zakresu BHP. 13. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia dokumentu końcowego zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej,umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216 ). 14. Przedmiot zamówienia nie ma obejmować kosztów badań lekarskich. 15. Liczebność grupy kursowej nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13946,05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Działanie 1.3 Powrót do pracy - powrotem do społeczeństwa ( dla 10 osób ).

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzki Uniwersytet Robotniczy W.U.R. Katowice Spółka z o.o. Oddział Olkusz, Al. 1000-lecia 12, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8250.00
  • Oferta z najniższą ceną: 8250.00 / oferta z najwyższą ceną: 8250.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.