eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszZorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział.1.3 współfinansowanego z EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie : Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym : - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział.1.3 współfinansowanego z EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 162575 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, fax 032 6430538.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olkusz.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie : Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym : - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział.1.3 współfinansowanego z EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac dla 15 osób w tym : - dla 10 osób w ramach SPO RZL Dział.1.3 współfinansowanego z EFS - dla 5 osób z Funduszu Pracy 2. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać co najmniej 200 godzin, w tym co najmniej 75 godzin teorii i 125 godzin praktyki (godzina szkolenia równa się 45 minutom ). Program powinien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami ) i obejmować poniższe zagadnienia : 1) Księgowość a ) podstawy rachunkowości i finansów: - zasady rachunkowości - aktywa pieniężne, - analiza finansowa, - ewidencja operacji gospodarczych b) rodzaje ewidencji księgowej: - zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych, - podatkowa książka przychodów i rozchodów, - inne uproszczone metody ewidencji księgowej, c) zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, d) rozliczenia z budżetem: - ordynacja podatkowa, - podatek dochodowy, - podatek od towarów i usług, e) bilanse oraz rachunki zysków i strat, f) archiwizacja dokumentów księgowych, g) obsługa programów komputerowych: - środowisko Windows, - MS Office, - komputerowa książka przychodów i rozchodów, - program finansowo - księgowy, - program płatnik, 2) Kadry i płace, a) prawo pracy: - stosunek pracy, - czas pracy, - rozpatrywanie sporów o roszczenie ze stosunku pracy, b) prawo ubezpieczeń społecznych, c) rozliczenia z ZUS, d) wymagania i inne świadczenia pracownicze, e) dokumentacja podatkowa pracowników, f) prowadzenie dokumentacji kadrowej, g) urlopy pracownicze, h) praktyczna nauka wypełniania dokumentów, i) obsługa programów komputerowych z zakresu kadr i płac, 3) Wiedza z zakresu BHP a) bezpieczeństwo pracy, b) profilaktyczna ochrona zdrowia, c) ochrona p.poż. d) obowiązki pracodawcy i pracownika. 2.1.Program szkolenia powinien zawierać; - nazwę i zakres szkolenia - czas trwania i sposób jej organizacji, - wymagania wstępne dla uczestników, - cele kształcenia, - plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, - treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - liczbę godzin przeznaczonych na każde zagadnienie z podziałem na liczbę godzin w części teoretycznej i liczbę godzin w części praktycznej. - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów kształcenia. 2.2. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz w pełni profesjonalne przygotowanie uczestników. 2.3. Wymagamy aby program szkolenia uwzględniał przerwy w trakcie realizacji zajęć. 2.4. Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o nowe wersje programów użytkowych. 3. Zajęcia przy komputerze powinny być prowadzone zgodnie z zasadą jedna osoba przy sprzęcie. Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. 4. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym /ych/ do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 5. Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego m.in. : listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych. 6. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p.poż. 7. Wymagamy aby instytucja szkoleniowa legitymowała się doświadczeniem w zakresie usług szkoleniowych tematycznie związanych z kierunkiem szkolenia na, który Wykonawca składa ofertę. 8. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kierunkowe wykształcenie, kierunkowe doświadczenie oraz dodatkowe kwalifikacje związane z przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia materiały biurowe tj. zeszyty i długopisy i materiały szkoleniowe np. skrypty, druki itp. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Materiały szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS lub informacje: Szkolenie Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Z wyjątkiem materiałów szkoleniowych dla 5 osób z Funduszu Pracy. 10. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 8a i 8b do SIWZ. 11. Uczestniczy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia ( koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty ). 12. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy powinni zdobyć wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: - prowadzenia ewidencji księgowej, - przygotowywania analiz finansowych , - zarządzania finansami przedsiębiorstwa, - dokonywania rozliczeń podatkowych, - sporządzania bilansów oraz rachunków zysków i strat, - archiwizacji dokumentów księgowych, - obsługi programów komputerowych / Office, komputerowa książka przychodów i rozchodów, programu finansowo - księgowego, programu płatnik /, - prowadzenia dokumentacji kadrowej i płacowej, - rozliczeń z ZUS, - wiedzy z zakresu BHP. 13. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia dokumentu końcowego zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej,umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216 ). 14. Przedmiot zamówienia nie ma obejmować kosztów badań lekarskich. 15. Liczebność grupy kursowej nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj.: - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS). - posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy /zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99 poz. 1001 z późn .zm.) instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, 1.5. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Olkusza. 1.6. Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą e- learning. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.1, 1.4, 1.5,1.6, powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2 ,1.3 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2007r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzającego kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. Dokumenty powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty : 2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 1.1., 1.2. 1.3 składane dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 SIWZ. Wykaz powinien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób i podmiotów, ich doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności związanych z wykonaniem zamówienia. 3.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, sprzętu, maszyn jakie zapewni Wykonawca na załączniku nr 7 SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 SIWZ,przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/ w dokumentów winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Olkusza, stanowiące załącznik nr 10 SIWZ,przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6.W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć: 6.1. Zamiast dokumentów o którym mowa w pkt. 1.2. - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio, 6.3. Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Doświadczenie - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olkusz.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Minkiewicza 2 32 - 300 Olkusz pok. Nr 20 ( poziom górny ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul.Minkiewicza 2 32 - 300 Olkusz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 1.3 Powrót do pracy - powrotem do społeczeństwa ( dla 10 osób )

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.