Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Poronin: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE PORONIN
W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008
Numer ogłoszenia: 183943 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin, woj. małopolskie, tel. 018 2074112, fax 018 2074192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE PORONIN W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008 z podziałem na 4 (cztery) Zadania wg podziału określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na ośnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zwalczaniu śliskości zimowej polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w prawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 roku Nr 230, poz. 1960)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe do każdego zadania osobno w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe do każdego zadania osobno w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 09 lutego 2004 roku Nr 19, poz. 177 ), 2. uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzący działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem przez okres nie krótszy niż 2 lata, 3. posiadają co najmniej po jednej jednostce następującego sprzętu (własny lub dzierżawiony): pług wirnikowy, pługopiaskarka, pług samochodowy, 4. wykonywali w okresie ostatnich trzech lat tj. od listopada 2005 roku do kwietnia 2007 roku roboty o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia. IV. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 09 lutego 2004 roku Nr 19, poz. 177 ), 2. uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzący działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem przez okres nie krótszy niż 2 lata, 3. posiadają co najmniej po jednej jednostce następującego sprzętu (własny lub dzierżawiony): pług wirnikowy, pługopiaskarka, pług samochodowy, 4. wykonywali w okresie ostatnich trzech lat tj. od listopada 2005 roku do kwietnia 2007 roku roboty o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają załączyć do oferty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych (okres ważności 6 miesięcy przed terminem składania ofert) . 2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 3) Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 4) Wykaz posiadanego sprzętu (własnego i dzierżawionego) z kserokopiami dowodów rejestracyjnych, w przypadku sprzętu dzierżawionego należy załączyć umowę dzierżawy. 5) Informacja o całkowitych obrotach firmy za okres ostatnich 2 lat. 6) Referencje o firmie dotyczące wykonywania robót o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 2 lat. 7) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 24 i spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ( druk w załączeniu - zał. Nr 3). 8) Zaparafowany i podpisany projekt umowy - zał. Nr 2. 9) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, oraz że zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli jego oferta zostanie wybrana - zał. Nr 4. 10) Polisa - ubezpieczenie OC działalność gospodarcza. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają załączyć do oferty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych (okres ważności 6 miesięcy przed terminem składania ofert) . 2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 3) Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 4) Wykaz posiadanego sprzętu (własnego i dzierżawionego) z kserokopiami dowodów rejestracyjnych, w przypadku sprzętu dzierżawionego należy załączyć umowę dzierżawy. 5) Informacja o całkowitych obrotach firmy za okres ostatnich 2 lat. 6) Referencje o firmie dotyczące wykonywania robót o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 2 lat. 7) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 24 i spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ( druk w załączeniu - zał. Nr 3). 8) Zaparafowany i podpisany projekt umowy - zał. Nr 2. 9) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, oraz że zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli jego oferta zostanie wybrana - zał. Nr 4. 10) Polisa - ubezpieczenie OC działalność gospodarcza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poronin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poronin Sekretariat pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008 - Sołectwo Poronin, Stasikówka i Suche.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008 - Sołectwo Murzasichle i Małe Ciche.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008 - Sołectwo Ząb i Bustryk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Poronin w sezonie zimowym 2007/2008 - Solectwo Nowe Bystre.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PORONIN
więcej: przetargi PORONIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.