Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Biłgoraj: Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, filii w Długim Kącie i filii w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 183817 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce , Teodorówka 1, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860644, faks 84 6860644 wew. 68.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.teodorowka.bilgo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, filii w Długim Kącie i filii w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, Filii DPS w Długim Kącie i Filii DPS w Biłgoraju 2. Zakres dostaw przewidzianych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje 3 odrębne części: CZĘŚĆ I: dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, Teodorówka 1 , 23-400 Biłgoraj CZĘŚĆ II: dostawa mięsa i wędlin dla Filii DPS w Biłgoraju, ul. Zielona 95, 23-400 Biłgoraj CZĘŚĆ III: dostawa mięsa i wędlin dla Filii DPS w Długim Kącie, Prefabet 5, 23-460 Józefów Szczegółowy zakres dostaw określony w ust.2 należy wykonać na podstawie przedmiotu zamówienia - załącznik nr.2a CZĘŚĆ I, załącznik nr2b CZĘŚĆ II, załącznik nr.2c CZĘŚĆ III.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki udziału w postępowaniu zawarte w SWIZ oraz art.22 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teodorowka.bilgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, 23-400 Biłgoraj,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, 23-400 Biłgoraj, Dział Księgowości pokój nr 10,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Realizacja zajęć praktycznych "Nauka jazdy samochodem" w zakresie prawa jazdy kategorii B dla 109 uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- Modernizacja ogrodzenia cmentarza komunalnego przy ul. Lubelskiej
- Budowa, rozbudowa i remont systemu gospodarki wodnej na terenie Gminy Biłgoraj
- Poprawa dostępności placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Biłgoraju.
- Zakup i dostawa rękawic roboczych dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2025/2026 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 71 im. Zesłańców Sybiru
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w SP w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33.
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI DSOSW NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU - Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI (ZADANIA)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.