eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i rozwoju systemów i oprogramowań wykorzystywanych przez Urząd Miejski w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Białystok: Usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i rozwoju systemów i oprogramowań wykorzystywanych przez Urząd Miejski w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 183797 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121019 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i rozwoju systemów i oprogramowań wykorzystywanych przez Urząd Miejski w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I - świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej, rozwoju i bieżącej konserwacji systemu informatycznego biletu elektronicznego SmartCity wraz z dostawą dodatkowych ich elementów. Szczegółowy wykaz dostarczanych elementów zawiera załącznik nr 1 do Umowy. System służy do personalizacji kart miejskich, sprzedaży biletów elektronicznych i doładowywania elektronicznej portmonetki na Białostocką Kartę Miejską, tworzenia cenników biletowych i sprzedaży biletów przez Internet. Zamawiający dopuszcza także zamiennie, bezpłatną dostawę przez Wykonawcę bezterminowej i nielimitowanej stanowiskowo licencji na korzystanie z systemu biletu elektronicznego i jego instalację na serwerach Zamawiającego. System powinien być kompatybilny z dotychczasowym i tożsamy co do wszystkich funkcjonalności, na który będzie świadczona przez Wykonawcę usługa asysty technicznej, rozwoju i konserwacji dostarczonego systemu. Czas na uruchomienie dostarczonego systemu wynosi 37 tygodni od daty podpisania umowy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dostawy systemu kompatybilnego z dotychczasowym i tożsamego co do funkcjonalności, do zadań Wykonawcy należeć będzie asysta techniczna i bieżąca konserwacja dotychczasowego systemu biletu elektronicznego SmartCity do czasu wdrożenia nowego systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym projekt umowy; Część II - świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej, bieżącej konserwacji systemu informatycznego FareOn (system zajezdniowy). System służy do generowania danych taryfowych do autokomputerów i kasowników, przesyłania aktualnej listy sprzedanych przez Internet biletów i kart zablokowanych do kasowników w autobusach a także do pobierania danych dot. skasowań i zakupów z pojazdów do bazy centralnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym projekt umowy; Zamawiający nie jest uprawniony do dysponowania autorskimi prawami majątkowymi do w/w systemów i oprogramowań oraz nie posiada kodów źródłowych do wymienionych powyżej systemów/oprogramowań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa asysty technicznej, rozwoju i bieżącej konserwacji systemu informatycznego biletu elektronicznego SmartCity wraz z dostawą dodatkowych ich elementów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Kuzło, ul. Kopalniana 20B lok. 23, 01-321 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 447080,40

  • Oferta z najniższą ceną: 447080,40 / Oferta z najwyższą ceną: 844964,08

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.