eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenach nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2006-04-07

POZYCJA 18343

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Słupsk: utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenach nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, do kontaktów: Mirosław Dańko, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax (059) 842 80 48, e-mail: pgm@mars.slupsk.pl, http://www.pgm.slupsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenach nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługa sprzątania wraz z usuwaniem skutków zimy (odśnieżanie i usuwanie śliskości) na terenach zewnętrznych nieruchomości komunalnych i nieruchomości wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tereny zewnętrzne zarządzanych nieruchomości w granicach administracyjnych miasta Słupsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita powierzchnia terenów zewnętrznych nieruchomości 598777,20m2 w tym Część nr 1 - pow. 312065,90m2; Część nr 2 - pow. 286710,30 m2. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie Nr 1 - 20 000 PLN Zadanie Nr 2 - 20 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zawarte we wzorze umowy - załącznik do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Decyzja Prezydenta Miasta Słupska zezwalająca wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - dotyczy zadania Nr 2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualna informacja z KRK w zakresie wskazanym w art. 24 ust. pkt 4-8 ustawy Pzp 3. Aktualna Informacja z KRK dla podmiotów zbiorowych (w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp); 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Minimalny poziom 1. Wykonawca musi posiadać wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość brutto dwumiesięcznej usługi wynikająca ze złożonej oferty 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000 PLN na każde zadanie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zakresu wykonywanych przez nich czynności ; 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; III.2.3. Zdolność techniczna - minimalny poziom 1. Przeciętna minimalna liczba sprzątaczy zatrudnionych w okresie ostatnich 3 lat odpowiednio: 10 osób na jedno zadanie; 20 osób przy ofercie na 2 zadania 2. Minimum 1 ciągnik z pługiem i piaskarką do odśnieżania i usuwania śliskości na każde zadanie; 2.1. Minimum 1 samochód ciężarowy (skrzyniowy) o ładowności min. 3,5tony lub 1 ciągnik z przyczepą o ładowności min. 3,5tony do wywozu śmieci liści, gruzu i odpadów wielkogabarytowych, 3. Wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi lub sumarycznie kilku usług utrzymania czystości obejmujących tereny zewnętrzne o łącznej powierzchni minimum 200000m2, przez okres co najmniej kolejnych 12 miesięcy kalendarzowych; 3.1. Wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi obejmującej odśnieżanie chodników, usuwanie śliskości i oblodzeń chodników na terenach miejskich o łącznej powierzchni minimum 50 000m2 przez co najmniej 1 okres zimowy;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.05.2006, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w Kasie w siedzibie Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.05.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.05.2006, godzina 12:30, Siedziba Zamawiajacego - pokój nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: I kwartał 2009r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: data przekazania ogłoszenia do UOPWE 01.04.2006r. 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 1 : Utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenach zewnętrznych nieruchomości komunalnych i nieruchomości wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddziału Nr 1 PGM. 3) Zakres lub wartość: tereny zewnętrzne nieruchomości o łącznej powierzchni 312065,90m2 w tym: chodniki 73194,40 m2; tereny zewnętrzne (place i podwórka) - 107767,40 m2 tereny zielone (trawniki) - 131100,10 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenach zewnętrznych nieruchomości komunalnych i nieruchomości wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddziału Nr 2 PGM. 3) Zakres lub wartość: tereny zewnętrzne nieruchomości o łącznej powierzchni 286710,30m2 w tym: chodniki 63987,60m2; tereny zewnętrzne (place i podwórka) - 158572,30m2 ; tereny zielone (trawniki) - 64150,40 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.