eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecWybór rzeczoznawcy majątkowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Wągrowiec: Wybór rzeczoznawcy majątkowego
Numer ogłoszenia: 18343 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca , ul. Kościuszki 15A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621522, 2680320, faks 067 2620325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór rzeczoznawcy majątkowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dokonywania wycen, w formie operatów szacunkowych, oraz opracowywania innych dokumentów niezbędnych w procesie obrotu nieruchomościami i wykonanie decyzji administracyjnych tj.: ZADANIE NR 1: Wycena lokali (mieszkalnych i użytkowych) wraz z pomieszczeniami przynależnymi i gruntem oraz ich inwentaryzacją; ZADANIE NR 2: Opracowywanie arkuszy danych ewidencyjnych dla lokali; ZADANIE NR 3: Opracowywanie arkuszy danych ewidencyjnych dla budynków; ZADANIE NR 4: Wycena nieruchomości niezabudowanych; ZADANIE NR 5: Wycena działki; ZADANIE NR 6: Wycena nieruchomości zabudowanych, bez względu na kubaturę i rodzaj zabudowy; ZADANIE NR 7: Wycena gruntów rolnych i leśnych - bez względu na ich powierzchnię; ZADANIE NR 8: Wycena drzewostanu; ZADANIE NR 9: Wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty planistycznej; ZADANIE NR 10: Wycena nieruchomości dla celów naliczenia opłaty adiacenckiej w wyniku podziału nieruchomości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo o zamówieniach publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/ formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), B/ oświadczenie o spełnianiu warunków przewidzianych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), C/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ), D/ dokument potwierdzający nadanie uprawnień zawodowych, E/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wagrowiec.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A 62-100 Wągrowiec, pok. nr 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A 62-100 Wągrowiec, pok. nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.