Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Kaczory: Przebudowa chodników w miejscowościach Prawomyśl i Jeziorki
Numer ogłoszenia: 183408 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kaczory , ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 067 2842371, 2842372 w. 27, faks 067 2841233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników w miejscowościach Prawomyśl i Jeziorki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników w miejscowościach Prawomyśl i Jeziorki.Zakres robót obejmuje:Prawomyśl - roboty rozbiórkowe, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej,ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm z wykonaniem ławy betonowej, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Jeziorki- roboty rozbiórkowe, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowo-cementowej, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm z wykonaniem ławy betonowej, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 5000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na wykonane roboty udzielą minimum 3 lata gwarancji, zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy, wniosą wadium w wymaganym terminie i wysokości. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferta stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, 2.oświadczenie o treści zgodnej z wzorem określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 7.kosztorysy ofertowe, 8.dowód wniesienia wadium, 9.parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, 10.oświadczenie o okresie udzielenia na wykonane roboty gwarancji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum) każdy z członków konsorcjum składa dokumenty wymienione w rozdziale IX specyfikacji pkt 3-6, natomiast pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji, mogą złożyć samodzielnie Wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi ich zasadami reprezentacji), może je złożyć w imieniu każdego z członków konsorcjum upoważniony do tego pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kaczory.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KACZORY
więcej: przetargi KACZORY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników - 4 części.
- Remont zabytkowego ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II - część III (od słupka nr 50 do słupka nr 68)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec -Poronin w miejscowości Ratułów
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogi powiatowej nr 1754 O na odcinku Dziekaństwo-Domecko - etap II
- CZĘŚĆ I Remont ul. Sikorskiego CZĘŚĆ II Remont odcinka ul. Żeromskiego w Ciechanowie CZĘŚĆ III Remont drogi dojazdowej do Hotelu Ciechanów
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Tułowice Małe -Skarbiszowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.