eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU PRZY UL. DĄBSKIEJ 40 W KOLE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Koło: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU PRZY UL. DĄBSKIEJ 40 W KOLE
Numer ogłoszenia: 183350 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU PRZY UL. DĄBSKIEJ 40 W KOLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie następujących robót remontowych w budynku Urzędu Miasta w Kole przy ulicy Dąbskiej 40: 1) Termomodernizacja dachu budynku, 2) Roboty remontowe w piwnicy w budynku. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje roboty remontowo-budowlane polegające na wykonaniu: 1) Termomodernizacji dachu budynku, która obejmuje: a) Wykonanie naprawy pokrycia z papy, umocowanie pokrycia i zakitowanie. b) Podmurowanie ścianek z cegły ceramicznej pełnej przy rynnach o wysokości 15 cm i szerokości 25 cm, c) Zagruntowanie środkiem asfaltowym izolacyjnym nie gorszym niż emulsja asfaltowa Icopal Water Primer, d) Wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych grubości 15 cm laminowanych dwustronnie papą asfaltową, e) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 2-warstwowe, papa termozgrzewalna podkładowa - 1 warstwa, papa termozgrzewalna nawierzchniowa - 1 warstwa. Papa termozgrzewalna nie gorsza niż Zdunbit PF i Zdunbit WF, f) Wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej przy kominach i ściankach kolankowych, g) Pokrycie 1 - warstwowe papą termozgrzewalną daszków wejściowych, h) Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej, Montaż nowych rynien dachowych półokrągłych z PVC o średnicy 170 mm. Montaż rur spustowych okrągłych z PVC o średnicy 125 mm, i) Rozebranie istniejących obróbek blacharskich oraz montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 0,50 mm powlekanej powłoką poliestrową na dachu budynku, ściankach kolankowych i daszkach wejściowych. Szerokość obróbek blacharskich na ścianach kolankowych dostosować do możliwości docieplenia ścian szczytowych budynku warstwą styropianu o grubości 15 cm w późniejszym okresie, j) Naprawa uszkodzeń czapek kominowych oraz 2 - warstwowe posmarowanie nakryw kominów roztworem asfaltowym izolacyjnym, k) Odbicie tynków na kominach i na ścianach kolankowych od strony dachu oraz wykonanie nowych tynków, l) Demontaż i ponowny montaż przewodów odgromowych na dachu płaskim. 2) Roboty remontowe w piwnicy w budynku polegające na: a) Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, przebicie otworów w ścianach, montaż 24 kratek PVC z żaluzją, b) Wiercenie 9 otworów w ścianach zewnętrznych, montaż poziomych rur wywiewnych wentylacyjnych, c) Montaż rury wywiewnej i wentylatora ściennego wraz z instalacją elektryczną do jego zasilania w łazience, d) Montaż trójnika z blachy stalowej nierdzewnej na istniejącym kominie wentylacyjnym, e) Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą na drzwi wewnętrzne fabrycznie wykończone, pełne obite blachą stalową ocynkowaną w spiżarni, reperacja tynków i malowanie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4. Roboty remontowe będą prowadzone w okresie funkcjonowania budynku biurowego przy ul. Dąbskiej 40. Wszelkie uzgodnienia co do terminu prowadzonych robót remontowych należy dokonywać z inspektorem nadzoru. 5. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: CPV: 45261900-3 - naprawy i konserwacja dachów, 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne. 6. Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. 7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się w zrealizowaniu co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 45.000 zł brutto każda, 3) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają siłami własnymi, bez udziału podwykonawców, 4) udzielą co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 2. Na potwierdzenie warunków wymienionych w ust. 1 każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy). 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA do którego należy dołączyć kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo ak?tualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione? nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 5) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, Sekretariat Burmistrza Miasta (pok. nr 9, na parterze), ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.