Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-25
Żnin: PCZ/II-ZP/14/2010 - Negocjacje z ogłoszeniem na dostawę sprzętu magazynowego i transportowego na blok operacyjny wraz z opracowaniem koncepcji magazynowania i transportu materiałów zużywalnych i narzędzi operacyjnych bloku operacyjnego.
Numer ogłoszenia: 183180 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, faks 052 3031344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/14/2010 - Negocjacje z ogłoszeniem na dostawę sprzętu magazynowego i transportowego na blok operacyjny wraz z opracowaniem koncepcji magazynowania i transportu materiałów zużywalnych i narzędzi operacyjnych bloku operacyjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu magazynowego i transportowego na blok operacyjny Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie, wraz z opracowaną przez Wykonawcę koncepcją w zakresie magazynowania i transportu materiałów zużywalnych i narzędzi operacyjnych bloku operacyjnego, w zakresie: - opracowanie koncepcji funkcjonalnego i efektywnego sposobu magazynowania i transportu materiałów zużywalnych oraz narzędzi chirurgicznych będących na wyposażeniu nowego bloku operacyjnego; - obszar zastosowania koncepcji składa się z dwóch sal operacyjnych wraz z pomieszczeniami użytkowymi bloku operacyjnego oraz transportu materiałów i narzędzi do centralnej sterylizacji; - dostawa sprzętu magazynowego i transportowego /regały, szafy, szafki, wózki transportowe i wielofunkcyjne na narzędzia oraz bieliznę brudną i czystą/ zgodnego z opracowaną koncepcją..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 uPzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, wykaz wykonanych lub wykonywanych, dostaw (minimum 3 dostawy w zakresie wyposażenia bloku operacyjnego w sprzęt transportowo-magazynowy), oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje od minimum 3 Zamawiających). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełania-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz wnioskiem oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, przyznając za każdy spełniony warunek - 1 punkt, a za nie spełnianie warunku - 0 punktów.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Świadczenie usług schronienia w 2026 roku dla osób bezdomnych oraz dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi kierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Żninie.
- Zakup Środków Ochrony Indywidualnej strażaka.
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa medycznych lamp oświetleniowych do Centrum Medycyny doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Katowicach
- Dostawa pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn. "Przeniesienie aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczenia, rozbudową gabinetu zabiegowego i gabinetów lekarskich Szpitala w Konstancinie-Jeziornie"
- Dostawa strategicznego wyposażenia oddziału SOR dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa strategicznego wyposażenia w wózki dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu medycznego III na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotne
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





