Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Zielona Góra: OPRACOWANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ WYKONANIE USŁUG DODATKOWYCH DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO
Numer ogłoszenia: 183133 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji , ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282434, 3282369, faks 068 3282369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ WYKONANIE USŁUG DODATKOWYCH DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPRACOWANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ WYKONANIE USŁUG DODATKOWYCH DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu w zakresie części 1 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji. 2. Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali co najmniej dwa opracowania Studium Wykonalności dla Projektów dotyczących budowy obiektów użyteczności publicznej i/lub dydaktycznych wraz z dokumentacją związaną z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko dla projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, napisaniem wniosku o dofinansowanie tych inwestycji wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. Łączna wartość kosztorysowa tych Projektów ma być nie mniejsza niż 10 mln zł. Wykonawca winien udokumentować, że dokumenty te zostały przyjęte jako właściwe przez odpowiednią Instytucję Zarządzającą. Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 5 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług. 3. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, co najmniej jednej analizy występowania pomocy publicznej zgodnie z art. 87 ust. 1 Traktatu Ustanawiającego Wspólnotę Europejską (TWE). Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 5a do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt VIIa ppkt 2, 3 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. Warunki udziału w postępowaniu w zakresie części 2 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji. 2. Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali co najmniej cztery opracowania Studium Wykonalności dla Projektów dotyczących budowy obiektów użyteczności publicznej i/lub przemysłowych i w tym co najmniej jedno opracowanie dla obiektów badawczo - rozwojowych wraz z dokumentacją związaną z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko dla projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, napisaniem wniosku o dofinansowanie tych inwestycji wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. Łączna wartość kosztorysowa tych Projektów ma być nie mniejsza niż 40 mln zł. Wykonawca winien udokumentować, że dokumenty te zostały przyjęte jako właściwe przez odpowiednią Instytucję Zarządzającą Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 6 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług. 3. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, co najmniej jednej analizy występowania pomocy publicznej zgodnie z art. 87 ust. 1 Traktatu Ustanawiającego Wspólnotę Europejską (TWE). Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 6a do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt VIIb ppkt 2, 3 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji - stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3. Wypełniony wykaz wykonanych usług w zakresie części 1 - Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5 Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIa ppkt 2 niniejszej SIWZ. - Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5a Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIa ppkt 3 niniejszej SIWZ. w zakresie części 2 - Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6 Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIb ppkt 2 niniejszej SIWZ. - Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6a Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIb ppkt 3 niniejszej SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi, które Wykonawca wpisze w załącznikach: - nr 5 i 5a w zakresie części 1, - nr 6 i 6a w zakresie części 2 Doświadczenie Wykonawcy, zostały wykonane należycie. Ponadto do oferty należy dołączyć: 5. Wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 6. Dowód wniesienia wadium (jeśli dotyczy) 7. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a) wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), b) wskazanie pełnomocnika, c) dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, d) określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty). e) Zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. UWAGA!!! a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 tego Rozporządzenia. b) Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz.605) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w § 3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. c) W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji, ul. Szafrana 21, pokój 1, 65-516 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie Studium wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięcia pn. Budowa Biblioteki Uniwersytetu Zielonogórskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Studium wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięcia pn. Budowa Biblioteki Uniwersytetu Zielonogórskiego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań: - Studiów Wykonalności - dokumentacji związanej z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko - napisanie wniosku o dofinansowanie projektu wraz ze wszelkimi wymaganymi załącznikami - przeprowadzenie analizy występowania pomocy publicznej w projekcie zgodnie z wytycznymi odpowiedniego działania LRPO, dla projektów (odrębnie dla każdego) przewidzianych do aplikowania o wsparcie, w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego, ze środków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (zwanego LRPO)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.31.34.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie Studiów Wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięć inwestycyjnych Uniwersytetu Zielonogórskiego dla następujących zadań: 1) Przebudowa budynku willi na potrzeby Centrum Logistycznego PNT i Platformy na rzecz Nauki i Gospodarki 2) Budowa budynku Centrum Budownictwa Zrównoważonego i Energii 3) Budowa budynku Centrum Innowacji Technologie dla Zdrowia Człowieka 4) Budowa budynku Centrum Technologii Informatycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Studiów Wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięć inwestycyjnych Uniwersytetu Zielonogórskiego dla następujących zadań: 1) Przebudowa budynku willi na potrzeby Centrum Logistycznego PNT i Platformy na rzecz Nauki i Gospodarki 2) Budowa budynku Centrum Budownictwa Zrównoważonego i Energii 3) Budowa budynku Centrum Innowacji Technologie dla Zdrowia Człowieka 4) Budowa budynku Centrum Technologii Informatycznych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań: - Studiów Wykonalności - dokumentacji związanej z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko - napisanie wniosku o dofinansowanie projektu wraz ze wszelkimi wymaganymi załącznikami - przeprowadzenie analizy występowania pomocy publicznej w projekcie zgodnie z wytycznymi odpowiedniego działania LRPO, dla projektów (odrębnie dla każdego) przewidzianych do aplikowania o wsparcie, w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego, ze środków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (zwanego LRPO)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.31.34.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Budowa dojazdu do KTBS - ul. Anny Jagiellonki w Zielonej Górze w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra"
- Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2025 roku
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat żagański)
- Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli
- "Remont toalet w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego- II"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie studium wykonalności dla inwestycji pn.: Budowa zbiornika "Maluszyn" na rzece Pilica w województwie łódzkim oraz świętokrzyskim, w powiecie radomszczańskim oraz włoszczowskim
- Usługi doradcze w zakresie rozliczenia finansowego Projektu nr FENX.07.01-IP.04-0090/24 "STREFA EDUKACJI FILMOWEJ WFDiF - EDUKATORIUM Z PARKIEM FILMOWYM", UoD nr FENX.07.01-IP.04-0090/24-00
- "Przywrócenie ciągłości morfologicznej i poprawa warunków siedliskowych w korycie Czarnej Staszowskiej" - etap 1 w km 29+100-34+600
- Przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych oraz działań doradczych w zakresie rewitalizacji w województwie opolskim
- Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem prognozy odziaływania na środowisko dla programu wieloletniego "Program ochrony brzegów morskich".
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Olszanica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.