To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Suchożebry: Zapewnienie wyżywienia uczniów podczas zajęć w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję
Numer ogłoszenia: 182993 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170299 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie wyżywienia uczniów podczas zajęć w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Zapewnienie wyżywienia uczniów podczas zajęć w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję, w tym: CZĘŚĆ I. Przygotowanie i dowiezienie w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013r. do Szkoły Podstawowej w Suchożebrach, Szkoły Podstawowej w Krześlinie i Szkoły Podstawowej w Krynicy gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń styropianowych i sztućców (włącznie z odbiorem termosów, niespożytych posiłków oraz zużytych naczyń i sztućców) a także wydawanie posiłków dla 15 uczniów w SP w Suchożebrach i 10 uczniów w SP w Krynicy w roku 2012, jeden raz w miesiącu, w sobotę, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich oraz wydawanie posiłków dla 15 uczniów w SP w Suchożebrach,10 uczniów w SP w Krześlinie i 10 uczniów w SP w Krynicy w roku 2013, jeden raz w miesiącu, w sobotę, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Przewiduje się 100 posiłków w roku 2012 i 350 posiłków w roku 2013 - razem przewiduje się 450 posiłków. Przez jeden posiłek rozumieć należy: zgodnie z opisem w pkt 3.2.1. CZĘŚĆ II Przygotowanie i dowiezienie w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013r. do Szkoły Podstawowej w Suchożebrach, Szkoły Podstawowej w Krześlinie i Szkoły Podstawowej w Krynicy gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń styropianowych i sztućców (włącznie z odbiorem termosów, niespożytych posiłków oraz zużytych naczyń i sztućców) a także wydawanie posiłków dla 40 uczniów w SP w Suchożebrach i 20 uczniów w SP w Krynicy w roku 2012, jeden raz w miesiącu, w sobotę, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich oraz wydawanie posiłków dla 40 uczniów w SP w Suchożebrach, 20 uczniów w SP w Krześlinie i 20 uczniów w SP w Krynicy w roku 2013, jeden raz w miesiącu, w sobotę, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Przewiduje się 240 posiłków w 2012 roku i 800 posiłków w roku 2013 - razem przewiduje się 1040 posiłków. Przez jeden posiłek rozumieć należy: zgodnie z opisem w pkt 3.2.1 CZĘŚĆ III Przygotowanie i dowiezienie we wskazane miejsce na terenie gminy Suchożebry poczęstunku wraz z zapewnieniem naczyń szklanych i białych obrusów a także wydawanie posiłków dla 176 uczestników (zestawów) podczas podsumowania projektu w grudniu 2013 roku. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć posiłki. Przez jeden zestaw rozumieć należy: zgodnie z opisem w pkt 3.2.2. 3.2.1. Dotyczy CZĘŚCI. I i CZĘŚCI II - wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć posiłki, przez które rozumieć należy gorące posiłki o wartości odżywczej i kalorycznej co najmniej 450 kalorii. Zupy należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażką. Stosowanie tłuszczów roślinnych, a ograniczanie tłuszczów zwierzęcych, duży udział warzyw w posiłkach. Obiady winny mieć formę dwudaniowego gorącego posiłku serwowanego w następujący sposób: a) zupa (300 mililitrów) b) drugie danie: - ziemniaki gotowane albo zamiennik typu: makaron, ryż, kasza 200g + mięso 100g +surówka 100g + kompot 250 mililitrów - dania typu: pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, danie bezmięsne lub krokiety - 200g + kompot 250 mililitrów c) deser: 2 owoce (jabłko lub banan lub kiwi lub pomarańcza) + bułka słodka (pączek lub bułka z serem lub bułka z budyniem). 3.2.2. Dotyczy CZĘŚCI. III. Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki dla 176 osób oraz dostarczyć je i podać w formie szwedzkiego stołu. Przez posiłki rozumieć należy: a) dania ciepłe: pierożki z serem - 10 dag/os., racuszki z jabłkami - 10- dag/os., naleśniki z owocami - 15 dag/os., b)dania na zimno: kanapki - 2szt./os., kurczak panierowany - 7 dag/os., c) sałatki: sałatka owocowa - 10 dag/os., d) ciasta: szarlotka królewska - 5 dag/os., śmietanowiec na zimno - 5 dag/os., e) słodycze: rogaliki - 1 szt/os., ciasteczka własnego wypieku - 10 dag/os., cukierki czekoladowe - 3 dag/os., mufinki - 2 szt/os., f) owoce: ananas - 5 dag/os., jabłka - 1 szt/os., kiwi - 1 szt/os., mandarynki - 1 szt/os., g) soki: sok pomarańczowy - 100 ml/os., sok z czarnej porzeczki - 100 ml/os., sok jabłkowy - 100 ml/os h) stół kawowy: herbata (różne smaki) - 1 saszetka/os. 3.3.Warunki wykonania zamówienia wymienione w lit. a) - h) dotyczą wszystkich części, natomiast warunki wymienione w lit. h) i i) dotyczą części I i II. a) Wykonawca zapewni osobę do wydawania posiłków, która będzie posiadała aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych. b) osoba wydająca posiłki zobowiązana jest do zachowania czystości osobistej i używania odzieży ochronnej. c) Posiłki będą wydawane w miejscu do wydawania posiłków udostępnionym i wyznaczonym przez Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest do: - zagospodarowania resztek pokonsumpcyjnych i zużytych naczyń jednorazowych zgodnie z przepisami o ochronie środowiska i odpadach, - przygotowania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku na zasadach i do celów wskazanych w art. 71 ustawy bezpieczeństwie żywności i żywienia. e) wykonawca będzie dostarczać posiłki samochodem dopuszczonym do przewozu żywności decyzją państwowego inspektora sanitarnego. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i rodzaju dostarczanych posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb, pod warunkiem że zmiany nie spowodują zwiększenia ceny zamówienia określonej w umowie na jego realizację. g) Szczegółowe terminy wykonania zamówienia (dostawy posiłków) Zamawiający będzie podawał Wykonawcy nie później niż 7 dni przed datą dostawy danego posiłku. h) Wykonawca przedłoży koordynatorowi projektu jadłospis na co najmniej 5 dni. i) O ewentualnej zmianie w ilości zamawianych obiadów Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej do godz. 10.00 - dotyczy części I oraz godz. 9.30 - dotyczy części II w dniu, w którym posiłek ma być wydany. 3.4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3.5. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążące decyzje w tych sprawach podejmuje Zamawiający..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Aktywności Zawodowej, Ul. Chopina 10, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9953,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8775,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Aktywności Zawodowej, Ul. Chopina 10, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20280,00
Oferta z najniższą ceną: 20280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo Usługowa Restauracja Ulice Świata, ul. Bpa Świrskiego 40, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7944,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4576,00
Oferta z najniższą ceną: 4576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7007,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Radziłów w 2026 roku
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





