eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Usługi sprzątania oraz utrzymania w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Sędziszów Małopolski: Usługi sprzątania oraz utrzymania w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski .
Numer ogłoszenia: 182888 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania oraz utrzymania w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze sprzątaniem oraz utrzymaniem w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski. Przedmiotowa usługa obejmuje : - utrzymanie czystości ciągów pieszych na terenie miasta, - opróżnianie koszy ulicznych, - zamiatanie ulic, - sprzątanie chodników i jezdni przy krawężniku z ziemi, - sprzątanie przystanków autobusowych na terenie miasta Sędziszów Małopolski. Szczegółowo warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisuje Instrukcja dla wykonawców /zał. 1 do siwz/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu :: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi posiadać posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2) Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (w okresie ostatnich trzech lat wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (usługi związane ze sprzątaniem oraz utrzymaniem czystości i porządku). 4) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - Zamawiający nie przewiduje możliwości udziału podwykonawców w realizacji przedmiotowej usługi. 5) Wykonawca dysponuje minimum 5 pracownikami zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy, którzy są przewidziani do realizacji przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia /wymagania minimalne/ : śmieciarka, ciągnik.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty : 1. Dokumenty wymagane: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY . 6) Podpisana Instrukcja dla Wykonawców . 7) Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona jako akceptacja warunków w niej zawartych. 2.Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Inne dokumenty : W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty : 1) Wykaz usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) . 2) Oświadczenie informujące Zamawiającego o tym, że Wykonawca dysponuje minimum pięcioma pracownikami zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy, którzy są przewidziani do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Oświadczenie informujące Zamawiającego o tym, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem przewidzianym do realizacji zamówienia , w tym : śmieciarką i ciągnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 11:15, miejsce: Urzad Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.