eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Medycznej w Warszawie, sprzątanie terenów zewnętrznych obiektów oraz pielęgnowanie terenów zielonych przy obiektach.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Warszawa: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Medycznej w Warszawie, sprzątanie terenów zewnętrznych obiektów oraz pielęgnowanie terenów zielonych przy obiektach.
Numer ogłoszenia: 182260 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720315, fax 022 5720363.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Medycznej w Warszawie, sprzątanie terenów zewnętrznych obiektów oraz pielęgnowanie terenów zielonych przy obiektach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Medycznej w Warszawie, sprzątanie terenów zewnętrznych obiektów oraz pielęgnowanie terenów zielonych przy obiektach: PAKIET 1: 1) Dom Studenta nr 1, ul. Batalionu Pięść 9; 2) Dom Studenta nr 2 i nr 2BIS, ul. Karolkowa 84; PAKIET 2: 1) Dom Medyków, ul. Oczki 5 2) Zakład Propedeutyki i Profilaktyki Stomatologicznej,ul. Nowogrodzka 59 paw. 11D 3) Zakład Mikrobiologii Farmaceutycznej, Instytut Medycyny Społecznej ul. Oczki 3 4) Zakład Geriatrii Klinicznej, Dział Eksploatacji Kampusu Lindleya, ul. Oczki 4 5) Zakład Pielęgniarstwa Chirurgicznego i Transplantacyjnego, ul. Oczki 6 Sale wykładowe: 6) Sala Wykładowa w budynku Ortopedii, ul. Lindleya 4. 7) Sala Wykładowa i Seminaryjna w budynku Dermatologii, ul. Koszykowa 82 8) Sala Wykładowa w budynku Medycyny Sądowej, ul. Oczki 1;

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.71.00.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.11.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.74.30.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.76.00.00 - Usługi sprzątania szkół Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół Oryginalny kod CPV: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605). 4. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Spełnieniem tego warunku jest przedstawienie w wykazie co najmniej 3 usług porównywalnych z usługą sprzątania będącą przedmiotem zamówienia, tj. sprzątania w obiektach użyteczności publicznej, przez okres co najmniej 12 miesięcy każda i odpowiadających swoim rodzajem usłudze zamawianej, w tym co najmniej 1 usługa to: PAKIET 1: sprzątanie domów studenta, hoteli, burs o powierzchni wewnętrznej nie mniejszej niż 1 500 m2 u jednego zamawiającego oraz sprzątanie terenów zewnętrznych i pielęgnacja zieleni o pow. min. 1000 m2. Wskazane w wykazie usługi sprzątania hal produkcyjnych, sportowych, magazynowych, składowych, pow. biurowych, sprzątanie po remontach, itp. nie będą potwierdzeniem spełnienia warunku - (potwierdzeniem mogą być referencje); PAKIET 2: sprzątanie powierzchni otwartych (hole, korytarze), pomieszczeń biurowych, pomieszczeń dydaktyczno-naukowych wyposażonych w sprzęt elektroniczny i laboratoryjny o powierzchni min. 2 000 m2 u jednego zamawiającego oraz sprzątanie terenów zewnętrznych i pielęgnacja zieleni o pow. min. 500 m2. Wskazane w wykazie usługi sprzątania hal produkcyjnych, sportowych, magazynowych, składowych itp. nie będą potwierdzeniem spełnienia warunku - (potwierdzeniem mogą być referencje). 2) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 3) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) Wykazu środków czystości.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.edu.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA MEDYCZNA w WARSZAWIE Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa www.am.edu.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: AKADEMIA MEDYCZNA w WARSZAWIE Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dom Studenta nr 1, ul. Batalionu Pięść 9; 2) Dom Studenta nr 2 i nr 2BIS, ul. Karolkowa 84;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.71.00.00-9, 74.72.20.00-6, 74.74.30.00-9, 74.75.00.00-1, 74.76.00.00-4, 77.31.10.00-3, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dom Medyków, ul. Oczki 5 2) Zakład Propedeutyki i Profilaktyki Stomatologicznej, ul. Nowogrodzka 59 paw. 11D 3) Zakład Mikrobiologii Farmaceutycznej, Instytut Medycyny Społecznej ul. Oczki 3 4) Zakład Geriatrii Klinicznej, Dział Eksploatacji Kampusu Lindleya, ul. Oczki 4 5) Zakład Pielęgniarstwa Chirurgicznego i Transplantacyjnego, ul. Oczki 6 Sale wykładowe: 6) Sala Wykładowa w budynku Ortopedii, ul. Lindleya 4. 7) Sala Wykładowa i Seminaryjna w budynku Dermatologii, ul. Koszykowa 82 8) Sala Wykładowa w budynku Medycyny Sądowej, ul. Oczki 1..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.30.00-9, 74.75.00.00-1, 74.76.00.00-4, 77.31.10.00-3, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.