Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Stalowa Wola: Opracowanie projektu budowlanego przebudowy i adaptacji budynku Sokół ul. Rozwadowska 21 w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 182208 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, fax 015 6433412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego przebudowy i adaptacji budynku Sokół ul. Rozwadowska 21 w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Koncepcja programowo-przestrzenna i architektoniczna obejmująca istniejący budynek Sokoła, dobudowę budynku kawiarni -herbaciarni z letnim ogródkiem oraz drogę dojazdową od ul. Rozwadowskiej - Projekt Budowlany i Wykonawczy wielobranżowy w zakresie: architektura, konstrukcja, branże sanitarne: wod.kan, c.o. elektryczna, gazowa oraz projekt zagospodarowania terenu, przyłączy wod. kan., gaz, elektryczny. - Kosztorys inwestorski, przedmiar robót - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Dokumentacja w formie elektronicznej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z Inwentaryzacją istniejącego budynku oraz oceną stanu technicznego, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (2004-2006) , a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 1 zadanie porównywalne lub zbliżone do przedmiotu zamówienia (projekt obiektów kubaturowych) co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. b)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c)posiadają kadrę z uprawnieniami projektowymi i kwalifikacjami z wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia. d)prowadzą działalność z zakresu objętego zamówieniem e)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. f)zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. g)nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych h)treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (2004-2006) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zadanie porównywalne lub zbliżone do przedmiotu zamówienia (projekt obiektów kubaturowych) 6) oświadczenie o akceptacji warunków umieszczonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji oraz jej pozostałych zapisów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/1830//oferty_miasta_przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, pokój 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, pokój 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu technicznego dla inwestycji przy ul. Kolejowej 1 w Ustrzykach Dolnych w podziale na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja domu ludowego w Komornikach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej sali widowiskowo-konferencyjnej w Dubiecku
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.