Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Gorzów Wielkopolski: Modernizacja i przebudowa fontanny zlokalizowanej na Starym Rynku w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 182193 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7219576, fax 095 7219612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa fontanny zlokalizowanej na Starym Rynku w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: Roboty rozbiórkowe całości fontanny -Wymiana stropu nad szaletami wraz z izolacjami -Odkopanie ścian podziemia -Izolacja zewnętrzna i impregnacja ścian -Odtworzenie wszystkich kamiennych i metalowych elementów fontanny oraz schodów do pomieszczeń podziemnych -Wykonanie kratek doświetlających -Wykonanie podłoży i posadzki -Montaż drzwi jak w przedmiarze -Wykonanie podłoża pod posadzki z izolacją przeciwwodną -Renowacja murów i tynków -Demontaż instalacji elektrycznych -Wymiana instalacji elektrycznych w podziemiu fontanny -Montaż podświetlenia pomnika fontanny -Wykonanie instalacji sanitarnej podposadzkowej z przyłączem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający następujące warunki: 3) wykonawcy dysponujący osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach odnoszących się do robót objętych zamówieniem: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, będących aktualnie członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) którzy wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, remoncie lub modernizacji: pomnika, fontanny lub innego obiektu małej architektury z okładziną z kamienia piaskowca na kwotę co najmniej 200.000 zł brutto i załączą dokument potwierdzający, że zamówienia zostało wykonane należycie (np. referencje), 5) posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa jest krótszy złożą oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie druku ZP-17 w formule spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku spółek cywilnych oświadczenie takie składają wszyscy wspólnicy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie podpisują wspólnie wszyscy wykonawcy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółek cywilnych zaświadczenia muszą dotyczyć wszystkich wspólników. 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 4, z podaniem ich zakresu, wartości, daty wykonania i odbioru wraz z dokumentami potwierdzającymi (np. referencje), że zostały one wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (dotyczy wskazania kierowników robót), złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Kserokopie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie objętym zamówieniem oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaceniu ubezpieczenia OC. 7) Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa jest krótszy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie wykonawcy, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok.315. Specyfikacja w formie wydruku płatna 70,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Urządu Miasta Gorzowa Wlkp. Kancelaria Ogólna ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIUROWYCH I DYDAKTYCZNYCH AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta
- Zakup i dostawa 1 zestawu mobilnego symulatora zagrożeń pożarowych
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zagospodarowania 5 skwerów kieszonkowych oraz 7 zielonych przystanków komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Przebudowa odcinka ulicy Poznańskiej i remont odcinka ulicy Kasprzaka
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.