eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, resuscytatorów, narzędzi wielorazowego użytku, frezów do Shavera, zestawów do szycia łąkotek, worków stomijnych, papierów rejestracyjnych, misek nerkowatych, kaczek, basenów, filmów ogólnodiagnostycznych, utrwalaczy i wywoływaczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, resuscytatorów, narzędzi wielorazowego użytku, frezów do Shavera, zestawów do szycia łąkotek, worków stomijnych, papierów rejestracyjnych, misek nerkowatych, kaczek, basenów, filmów ogólnodiagnostycznych, utrwalaczy i wywoływaczy
Numer ogłoszenia: 182113 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61998 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, resuscytatorów, narzędzi wielorazowego użytku, frezów do Shavera, zestawów do szycia łąkotek, worków stomijnych, papierów rejestracyjnych, misek nerkowatych, kaczek, basenów, filmów ogólnodiagnostycznych, utrwalaczy i wywoływaczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, resuscytatorów, narzędzi wielorazowego użytku, frezów do Shavera, zestawów do szycia łąkotek, worków stomijnych, papierów rejestracyjnych, misek nerkowatych, kaczek, basenów, filmów ogólnodiagnostycznych, utrwalaczy i wywoływaczy, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku Zadanie nr 2 - dostawa elektrod do stałego monitorowania EKG Zadanie nr 3 - dostawa resuscytatorów Zadanie nr 4 - dostawa cewników do żywienia dojelitowego Zadanie nr 5 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej Zadanie nr 6 - dostawa nebulizatorów Zadanie nr 7 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznym Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist Zadanie nr 9 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 10 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft - Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 11 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 12 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft - Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej Zadanie nr 13 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej i udowej Zadanie nr 14 - dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku Zadanie nr 15 - dostawa frezów do SHAVER SYSTEM typ SV - 8002 VIMEX Zadanie nr 16 - dostawa zestawu do szycia łąkotek Zadanie nr 17 - dostawa worków stomijnych Zadanie nr 18 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych Zadanie nr 19 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego Zadanie nr 20 - dostawa filmów ogólnodiagnostycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL Wrocław S.A., ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50236,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57777,69

  • Oferta z najniższą ceną: 57777,69 / Oferta z najwyższą ceną: 57777,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa elektrod do stałego monitorowania EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bio Lead-Lok B Sp. z o. o. ,, ul. Sienkiewicza 22, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5356,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5356,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6339,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa resuscytatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIAMEDITEK Spółka z o.o. ,, ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9565,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6350,40

  • Oferta z najniższą ceną: 2494,92 / Oferta z najwyższą ceną: 6350,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa ,, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3682,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3952,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3952,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3952,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Częstochowska 38/52,, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39528,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39528,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39528,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4644,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4644,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4644,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft - Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKME Sp. z o.o. Sp. k., ,, ul. Postępu 1, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4374,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4374,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4374,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5562,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5562,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5562,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie nr 12 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft - Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKME Sp. z o.o. Sp. k., ul. Postępu 1, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2325,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2592,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Zadanie nr 17 - dostawa worków stomijnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOLLISTER Sp. z o.o., ul. Poleczki 47, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7095,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7663,25

  • Oferta z najniższą ceną: 7663,25 / Oferta z najwyższą ceną: 9057,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Zadanie nr 18 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SORIMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11126,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11706,66

  • Oferta z najniższą ceną: 11706,66 / Oferta z najwyższą ceną: 11706,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: Zadanie nr 19 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL Wrocław S.A., ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1509,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1769,04

  • Oferta z najniższą ceną: 1769,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1769,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.