eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa programu do zarządzania zasobem nieruchomości gminy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Racibórz: Dostawa programu do zarządzania zasobem nieruchomości gminy.
Numer ogłoszenia: 181900 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, fax 032 7550725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programu do zarządzania zasobem nieruchomości gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu do zarządzania zasobem nieruchomości gminy, zgodnie z art. 23 w związku z art. 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami tj. Dz.U. Nr 261, poz 2603 z 2004r. z ost. zm. Dz.U. Nr 173, poz. 1218 z 2007r. Wymagania i specyfikacja programu do zarządzania zasobem nieruchomości gminy I. Wymagania informatyczne 1.System musi zapewnić bezwzględne bezpieczeństwo i ochronę zasobów poprzez: a). zastosowanie kodów i haseł dla zidentyfikowania użytkowników, b). ograniczenie dostępu do danych i funkcji przez nieuprawnionych użytkowników, c). ochronę funkcji umożliwiających zmianę danych przez użytkowników poza Systemem, d). identyfikację użytkownika wykonującego transakcje krytyczne (wprowadzanie i modyfikacja), e). informator (dziennik) dostępu do Systemu, f). funkcje kontrolne zapewniające integralność, spójność i prawidłowość danych, g). tworzenie i odtwarzanie kopii zapasowych baz danych, h). transakcyjność operacji. 2.System powinien być zaprojektowany w architekturze trójwarstwowej: a). warstwa prezentacji, obejmująca interfejsy użytkownika - klienta WWW, b). warstwa aplikacji, obejmującą serwer Systemu, c). warstwa danych, zawierającą serwer bazy danych. 3.System musi być przyjazny dla użytkowników tzn. charakteryzować się łatwością i intuicyjnością obsługi oprogramowania, musi być wspomagany odpowiednim systemem pomocy i podpowiedzi, a wszystkie elementy Systemu muszą być dostarczone z pełną instrukcją obsługi i dokumentacją. 4.Wymagany jest polskojęzyczny interfejs z użytkownikiem w środowisku dowolnej przeglądarki internetowej (łącznie z możliwością edycji danych w tym środowisku), polskojęzyczne wartości danych przechowywanych w Systemie (sortowanie, reprezentacja dat, liczb) oraz polskojęzyczne komunikaty o błędach. 5.System musi zawierać mechanizmy ochronne zgodne z wymogami Ustawy o ochronie danych osobowych dla danych podlegających ochronie, a w szczególności System powinien zapewniać odnotowanie: a). daty pierwszego wprowadzenia danych osoby, b). źródła pochodzenia danych, jeśli dane pochodzić mogą z różnych źródeł, c). identyfikatora operatora wprowadzającego dane, d). informacji, komu, kiedy i w jakim zakresie dane zostały udostępnione, jeśli przewidziane jest udostępnianie danych innym podmiotom, chyba że dane te traktuje się jako dane powszechnie dostępne, e). sprzeciwu, o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 7 Ustawy o ochronie danych osobowych, po jego uwzględnieniu, f). sprzeciwu określonego w art. 32 ust. 1 pkt 8 Ustawy o ochronie danych osobowych. II. Specyfikacja funkcjonalna systemu 1.Prowadzenie ewidencji składników tworzących zasób nieruchomości gminy Racibórz: grunt, budynek, lokal, z uwzględnieniem art. 23 ust. 1c i 1d w związku z art. 25 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami tj. Dz.U. Nr 261, poz 2603 z 2004r. z ost. Zm. Dz.U. Nr 173, poz. 1218 z 2007r. oraz następujących założeń: a). Składnik musi posiadać związki z obiektami podrzędnymi: - opisem spraw (własność, użytkowanie, trwały zarząd, dzierżawy itp.; przechowywać także informacje o podmiocie prawa) - cech przedmiotowych (dotyczących użytkowania gruntu, zapisów w MPZP, uzbrojenia terenu) b). Składnik zasobu posiada pełną historię zmian (identyfikacja stanu, daty od/do). Obiekty podrzędne odnoszą się zawsze do konkretnego stanu składnika zasobu c). Każde zdarzenie dodanie / zmiana / usunięcie składnika zasobu wymaga odpowiedniej adnotacji w dzienniku zdarzeń i ma generować historię składnika majątku zasobu d). na podstawie właściwej kategoryzacji zdarzeń musi być możliwe wychwycenie konkretnych grup zmian składników zasobu (np. sprzedaż, podział, oddanie w użytkowanie, dzierżawa itp.) e). Prowadzenie ewidencji wyceny składników zasobu nieruchomości gminy (wartość odtworzeniowa , wartość rynkowa, wartość katastralna, transakcji), f). Ewidencjonowanie informacji o rodzaju sposobu wykorzystania składnika (cel publiczny, sposób udostępnienia), g). Ewidencjonowanie informacji na podstawie tytułu prawnego do składnika (np.: akt notarialny), 2.Rejestracja umowy dzierżaw, informowanie o zakończeniu dzierżawy 3.Prowadzenie rejestru właścicieli/władających (podmioty) 4.Rejestracja planów związanych z wykorzystaniem zasobu (składników mienia), obejmuje planowane zdarzenia związane z gospodarowaniem zasobem (np. udostępnienie nieruchomości z zasobu, nabycie nieruchomości do zasobu, wpływy z tytułu udostępniania, aktualizacje opłat z tytułu udostępniania). Elementem planu jest również zaniechanie udostępniania składnika nieruchomości z zasobu (opatrzone odpowiednim uzasadnieniem, np. odwołaniem do konkretnej decyzji administracyjnej)., 5.Raportowanie - zestawienia, wykazy, wykresy związane z ewidencją zasobu nieruchomości gminy, wykorzystujące informacje wynikające z historii składników oraz skategoryzowanych i skojarzonych z nimi pozycji dziennika zdarzeń: a). sporządzanie raportów w różnych okresach czasowych dotyczących zmian powierzchniowych i ilościowych w ewidencji zasobu nieruchomości gminy w związku z nabyciem przez Gminę w formie aktu notarialnego, nabyciem na podstawie decyzji komunalizacyjnej, nabyciem dróg gminnych lub poszerzeń drogowych gminnych na podstawie decyzji podziałowej, b). Sporządzanie raportów dotyczących działek będących własnością Gminy w zależności od ich przeznaczenia w planie zagospodarowania przestrzennego miasta Racibórz w poszczególnych obrębach a także łącznie w całej gminie, c). sporządzanie raportów dotyczących ilości działek będących własnością Gminy w poszczególnych rodzajach sposobu wykorzystywania w poszczególnych obrębach a także łącznie w całej gminie, d). sporządzanie raportów dotyczących ilości działek pozostających własnością Gminy, a oddanych w użytkowanie wieczyste w poszczególnych rodzajach sposobu wykorzystywania w poszczególnych obrębach a także łącznie w całej gminie, e). sporządzanie raportów dotyczących ilości działek będących w użytkowaniu wieczystym Gminy w poszczególnych rodzajach sposobu wykorzystywania w poszczególnych obrębach a także łącznie w całej gminie, f). powierzchnia składników majątku (wszystkie/wybrane, grupowane wg cech, wg stanu na dzień), g). liczba składników majątku (w przekrojach j.w.), h). wartość składników majątku (w przekrojach j.w.), i). dochody składników majątku (w przekrojach j.w.), j). zmiana stanu cechy: powierzchnia, liczba, wartość, dochody itd. (wszystkie/wybrane, grupowane wg cech, w zadanym czasookresie.). 6.Mapa: a). funkcjonalność mapy wyszukiwanie działek na mapie (przejście od danych geometrycznych do danych opisowych), b). przejście od danych opisowych do mapy. 7.Funkcje administracyjne (prowadzenie słowników). 8.Wymagana jest pełna integracja z systemem ewidencji gruntów, budynków i lokali Kataster WZ firmy Winuel S.A. z Katowic oraz planami zagospodarowania przestrzennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 0 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.