eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekBudowa wielorodzinnego budynku komunalnego przy ul. Łukasińskiego 10 bl. C w Sulejówku.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Sulejówek: Budowa wielorodzinnego budynku komunalnego przy ul. Łukasińskiego 10 bl. C w Sulejówku.
Numer ogłoszenia: 181854 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7606201, fax 022 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielorodzinnego budynku komunalnego przy ul. Łukasińskiego 10 bl. C w Sulejówku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek dwuklatkowy na 16 mieszkań, budowany metodą tradycyjną, powierzchnia zabudowy 257,74 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ na wykonane przez siebie roboty budowlane udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 60 m-cy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót; 3/ zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN każde; 4/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie płatne w następujących etapach: - Etap I - czerwiec 2008 r., - Etap II - wrzesień 2008 r., - Etap III - po zakończeniu robót. Płatność będzie realizowana za wykonane elementy robót, w ciągu 14 dni od daty zatwierdzenia faktury przez Zamawiającego. Podstawą do złożenia faktur będą protokóły odbioru robót; 5/ dysponują własnymi środkami finansowymi (mogą dysponować środkami z kredytu) lub/i posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż cena ofertowa; 6/ posiadają ubezpieczenie o.c. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenie punktowej będzie podlegać doświadczenie wykonawców, które zostanie ocenione na podstawie załączonego do wniosku wykazu robót oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Za każde zamówienie o wartości powyżej 1.000.000 PLN zrealizowane z należytą starannością potwierdzone odpowiednimi dokumentami wykonawca otrzyma po jednym punkcie. W przypadku, gdy kilka ofert otrzyma tę samą ilość punktów, zamawiający zakwalifikuje wykonawców, którzy wykażą zamówienia o najwyższej wartości. Do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszone firmy, które uzyskają największą ilość punktów i zajmą 5 pierwszych pozycji w rankingu ofert. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w/g zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zawierający: nazwę i adres wykonawcy, przedmiot przetargu, wykaz załączników, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6/ oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 8/ informację z banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 9/ uprawnienia budowlane kierownika budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 10/ polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial- ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej w przedmiotem niniejszego zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w p-kcie 2/, 3/, 5/ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu określonego w p-kcie 4/ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro podawcze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.