Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: remonty cząstkowe dróg Nr 12, 14,71,72,83 - z podziałem na 2 zadania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inz.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold (043) 827 17 91, ul. F.D. Roosevelta 9 lok., 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 17 91, fax 043 822 51 40, e-mail: drogisieradz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe dróg Nr 12, 14,71,72,83 - z podziałem na 2 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe Nr.12,14,71,72,83 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: remonty cząstkowe w ilości łącznej : - 18 000 m2 dla zad.nr 1 ; 8 000 m2 dla zad.nr 2 Zadanie nr I: drogi krajowe Nr 12,14,83 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu Bazę w Brzeżniu Wykonanie łącznie 18 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym : 16 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 2 000 m2 masa na zimno na drogach krajowych: -nr 12 gr.woj.Kaliskiego - Zduńska Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 295 +747 do km 329+258 (gr.woj.wlkp. -. wsch. gr. m. Sieradz) -nr 14 Łódz-Walichnowy na odcinku od km do km 85+296 - do km107+875 (wsch.gr.m.Sieradz - m.Złoczew.skrz.z dr. nr.45) -nr 83 Turek - Sieradz od km 25+668 do km 54+196 (gr.woj.sieradzkiego - m.Sieradz do ronda) Zadanie nr II : drogi krajowe Nr 12,14,71,72 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu - Bazę w Dobroniu i Bazę w Poddębicach Wykonanie 8 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym :7 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 1 000 m2 na zimno, na drogach krajowych : -nr 12 Kalisz - -Zd.Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 329+258 do km 374+544 -nr 14 dr.m. Łódz - m.Łask na odcinku od km 62+290 do km 85+296 (gr.m.Łódź- m.Łask skrz.z dr.Nr 12) -nr 71 Łowicz - Pabianice na odcinku od km 24+090 do km 43+048(m.Aleskandrów Łódzki - m.Pabianice) -nr 72 Turek - Łódz na odcinku od km 46+942 do km 95+297(gr.woj.wlkp.- .Aleksandrów Łódzki - gr.m.Łódz) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: remonty cząstkowe dróg - 2 zadania łacznie : 26 000 m2 w tym 23 000 m2 remontu masa na goraco i 3 000 m2 remontu masa na zimno. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi dla stanowisk jakie zostaną im powierzone t.j. - kierownika budowy z doświadczeniem min. 3 letnim, - majstra robót z doświadczeniem min. 2 letnim w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia - po jednej osobie na każde zadanie 4.Posiadać odpowiednie doświadczenie - wykonawca musi wykazać, że zrealizował, jako strona umowy, w okresie ostatnich 5 lat, min. 2 zadania polegające na remontach cząstkowych, w wymaganej technologii robót, na drogach klasy min. G w ilości nie mniejszej niż ilość będąca przedmiotem zamówienia. 5.Dysponować lub mieć zapewniony dostęp do wytwórni stacjonarnej WMB min. 30 Mg/h zapewniające dostawy betonu asfaltowego z tego typu wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości. W przypadku remontów masa na zimno stosować masę posiadającą aprobatę IBDiM 6.Posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający ze wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejsza niż przedstawiona w ofercie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy będzie dokonywał oceny ofert na podstawie dokumentów potrwierdzajacych warunki udziału w postępowaniu,stosujac zasade : spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony Formularz Oferty podpisany przez osobę umocowaną - wg wzoru zawartego w niniejszej SIWZ. 1.2. Wypełniony Kosztorys Ofertowy podpisany przez osobę umocowaną- wg wzoru zawartego w niniejszej SIWZ. 1.3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy (4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny Wykonawcy, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (1) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia -załącznik nr 1 wraz z załączonymi do niego kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (2) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia zgodnie z SST w dyspozycji Wykonawcy z udokumentowaniem dyspozycji - załącznik nr 2, (3) wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wymaganiami zamawiającego - załącznik nr 3. 1.5.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: (1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. 1.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3 (1),(4),(6) i (7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3 (5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcy oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:10, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu ul.Wojska Polskiego 13 pokój nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: remonty cząstkowe dróg : Zad.Nr 1 drogi krajowe Nr 12,14,83 - administrowane Rejonu w Sieradzu, Bazę w Brzeżniu. 1) Krótki opis: naprawa dróg poprzez wykonanie remontów cząstkowych : masa na goraco i masą na zimno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remonty cząstkowe w ilości:Zadanie nr I drogi krajowe Nr 12,14,83 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Sieradzu, Bazę w Brzeżniu Wykonanie łącznie 18 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym : 16 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 2 000 m2 masa na zimno na drogach krajowych: -nr 12 gr.woj.Kaliskiego - Zduńska Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 295 +747 do km 329+258 (gr.woj.wlkp. -. wsch. gr. m. Sieradz) -nr 14 Łódz-Walichnowy na odcinku od km do km 85+296 - do km 107+875 (wsch.gr.m.Sieradz - m.Złoczew.skrz.z dr. nr.45) -nr 83 Turek - Sieradz od km 25+668 do km 54+196 (gr.woj.sieradzkiego - m.Sieradz do ronda). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: remonty cząstkowe dróg Zad. nr.2 drogi krajowe Nr 12,14,71,72 administrowane przez Rejon w Sieradzu Bazę w Dobroniu i Bazę w Poddębicach. 1) Krótki opis: naprawa dróg poprzez wykonanie remontów czastkowych : masa na goraco i masa na zimno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remonty cząstkowe w ilości:zadanie nr II drogi krajowe Nr 12,14,71,72 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu - Bazę w Dobroniu i Bazę w Poddebicach Wykonanie 8 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym : 7 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 1 000 m2 na zimno, na drogach krajowych: -nr 12 Kalisz - -Zd.Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 329+258 do km 374+544 -nr 14 dr.m. Łódz - m.Łask na odcinku od km 62+290 do km 85+296 (gr.m.Łódź- m.Łask skrz.z dr.Nr 12) -nr 71 Łowicz - Pabianice na odcinku od km 24+090 do km 43+048(m.Aleskandrów Łódzki - m.Pabianice) -nr 72 Turek - Łódz na odcinku od km 46+942 do km 95+297(gr.woj.wlkp.- .Aleksandrów Łódzki - gr.m.Łódz). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Dostawa zestawów dydaktycznych do badania napędu elektrycznego pojazdów w podziale na 3 części.
- Przegląd nasadzeń drzew, krzewów i pnączy po oddaniu do eksploatacji przedsięwzięcia pn: Budowa autostrady A1, na odc. Tuszyn (bez węzła)-gr. woj. łódzkiego/śląskiego od km 335+937,65 do km 399+742,51
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
- Dostawa kontenera wężowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont mostu na drodze nr 119953D w km 0+116-0+141 w Długopolu Górnym
- Remonty nawierzchni pięciu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły.
- Przebudowa odcinka drogi w Ostrówku (dz. nr 5) w ramach zadania "Przebudowa drogi w Ostrówku"
- Modernizacja drogi gminnej ul. Sąsiedzka w miejscowości Witanowice, gm. Tomice
- Utrzymanie jezdni destruktem bitumicznym i wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dla dróg wewnętrznych i gminnych na terenie miasta i gminy Warka
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Wysokie Mazowieckie 1 etap
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.