eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźremonty cząstkowe dróg Nr 12, 14,71,72,83 - z podziałem na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-22

POZYCJA 18174

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: remonty cząstkowe dróg Nr 12, 14,71,72,83 - z podziałem na 2 zadania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inz.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold (043) 827 17 91, ul. F.D. Roosevelta 9 lok., 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 17 91, fax 043 822 51 40, e-mail: drogisieradz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe dróg Nr 12, 14,71,72,83 - z podziałem na 2 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe Nr.12,14,71,72,83 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: remonty cząstkowe w ilości łącznej : - 18 000 m2 dla zad.nr 1 ; 8 000 m2 dla zad.nr 2 Zadanie nr I: drogi krajowe Nr 12,14,83 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu Bazę w Brzeżniu Wykonanie łącznie 18 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym : 16 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 2 000 m2 masa na zimno na drogach krajowych: -nr 12 gr.woj.Kaliskiego - Zduńska Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 295 +747 do km 329+258 (gr.woj.wlkp. -. wsch. gr. m. Sieradz) -nr 14 Łódz-Walichnowy na odcinku od km do km 85+296 - do km107+875 (wsch.gr.m.Sieradz - m.Złoczew.skrz.z dr. nr.45) -nr 83 Turek - Sieradz od km 25+668 do km 54+196 (gr.woj.sieradzkiego - m.Sieradz do ronda) Zadanie nr II : drogi krajowe Nr 12,14,71,72 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu - Bazę w Dobroniu i Bazę w Poddębicach Wykonanie 8 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym :7 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 1 000 m2 na zimno, na drogach krajowych : -nr 12 Kalisz - -Zd.Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 329+258 do km 374+544 -nr 14 dr.m. Łódz - m.Łask na odcinku od km 62+290 do km 85+296 (gr.m.Łódź- m.Łask skrz.z dr.Nr 12) -nr 71 Łowicz - Pabianice na odcinku od km 24+090 do km 43+048(m.Aleskandrów Łódzki - m.Pabianice) -nr 72 Turek - Łódz na odcinku od km 46+942 do km 95+297(gr.woj.wlkp.- .Aleksandrów Łódzki - gr.m.Łódz) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: remonty cząstkowe dróg - 2 zadania łacznie : 26 000 m2 w tym 23 000 m2 remontu masa na goraco i 3 000 m2 remontu masa na zimno. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi dla stanowisk jakie zostaną im powierzone t.j. - kierownika budowy z doświadczeniem min. 3 letnim, - majstra robót z doświadczeniem min. 2 letnim w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia - po jednej osobie na każde zadanie 4.Posiadać odpowiednie doświadczenie - wykonawca musi wykazać, że zrealizował, jako strona umowy, w okresie ostatnich 5 lat, min. 2 zadania polegające na remontach cząstkowych, w wymaganej technologii robót, na drogach klasy min. G w ilości nie mniejszej niż ilość będąca przedmiotem zamówienia. 5.Dysponować lub mieć zapewniony dostęp do wytwórni stacjonarnej WMB min. 30 Mg/h zapewniające dostawy betonu asfaltowego z tego typu wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości. W przypadku remontów masa na zimno stosować masę posiadającą aprobatę IBDiM 6.Posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający ze wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejsza niż przedstawiona w ofercie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy będzie dokonywał oceny ofert na podstawie dokumentów potrwierdzajacych warunki udziału w postępowaniu,stosujac zasade : spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony Formularz Oferty podpisany przez osobę umocowaną - wg wzoru zawartego w niniejszej SIWZ. 1.2. Wypełniony Kosztorys Ofertowy podpisany przez osobę umocowaną- wg wzoru zawartego w niniejszej SIWZ. 1.3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy (4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny Wykonawcy, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (1) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia -załącznik nr 1 wraz z załączonymi do niego kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (2) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia zgodnie z SST w dyspozycji Wykonawcy z udokumentowaniem dyspozycji - załącznik nr 2, (3) wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wymaganiami zamawiającego - załącznik nr 3. 1.5.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: (1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. 1.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3 (1),(4),(6) i (7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3 (5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcy oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:10, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu ul.Wojska Polskiego 13 pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: remonty cząstkowe dróg : Zad.Nr 1 drogi krajowe Nr 12,14,83 - administrowane Rejonu w Sieradzu, Bazę w Brzeżniu. 1) Krótki opis: naprawa dróg poprzez wykonanie remontów cząstkowych : masa na goraco i masą na zimno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remonty cząstkowe w ilości:Zadanie nr I drogi krajowe Nr 12,14,83 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Sieradzu, Bazę w Brzeżniu Wykonanie łącznie 18 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym : 16 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 2 000 m2 masa na zimno na drogach krajowych: -nr 12 gr.woj.Kaliskiego - Zduńska Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 295 +747 do km 329+258 (gr.woj.wlkp. -. wsch. gr. m. Sieradz) -nr 14 Łódz-Walichnowy na odcinku od km do km 85+296 - do km 107+875 (wsch.gr.m.Sieradz - m.Złoczew.skrz.z dr. nr.45) -nr 83 Turek - Sieradz od km 25+668 do km 54+196 (gr.woj.sieradzkiego - m.Sieradz do ronda). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: remonty cząstkowe dróg Zad. nr.2 drogi krajowe Nr 12,14,71,72 administrowane przez Rejon w Sieradzu Bazę w Dobroniu i Bazę w Poddębicach. 1) Krótki opis: naprawa dróg poprzez wykonanie remontów czastkowych : masa na goraco i masa na zimno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remonty cząstkowe w ilości:zadanie nr II drogi krajowe Nr 12,14,71,72 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu - Bazę w Dobroniu i Bazę w Poddebicach Wykonanie 8 000 m2 remontów cząstkowych o średniej głębokości 5 cm w tym : 7 000 m2 mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco i 1 000 m2 na zimno, na drogach krajowych: -nr 12 Kalisz - -Zd.Wola - Łask - Wadlew na odcinku od km 329+258 do km 374+544 -nr 14 dr.m. Łódz - m.Łask na odcinku od km 62+290 do km 85+296 (gr.m.Łódź- m.Łask skrz.z dr.Nr 12) -nr 71 Łowicz - Pabianice na odcinku od km 24+090 do km 43+048(m.Aleskandrów Łódzki - m.Pabianice) -nr 72 Turek - Łódz na odcinku od km 46+942 do km 95+297(gr.woj.wlkp.- .Aleksandrów Łódzki - gr.m.Łódz). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.