Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Gliwice: Remont dachu oraz wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Świętojańskiej 25A w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 181747 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2tbszbm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu oraz wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Świętojańskiej 25A w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie remontu dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarami robót, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: a ) dysponował:osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. b ) Osoba, o których mowa w literze a) musi należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. c) posiadać niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień z zakresu wymienionym w tytule zadania. Wykonawca musi udowodnić wykonanie min. 1 roboty z zakresu wymienionego w tytule zadaniao wartości minimum 20.000,00 zł brutto.Po otwarciu ofert zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art. 26. ust.3 i 4 ustawy Pzp. d ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: -przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii; -przedłożyć oświadczenia z art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Pzp; -w załączniku oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, o których mowa w lit. a );-przedłożyć kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w lit. a );-przedłożyć kserokopie dowodu przynależności osób wymienionych w zał. Potencjał kadrowy do regionalnej izby samorządu zawodowego; - w załączniku p.n. Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 5 lat wykazać min. 1 robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z pkt c )- przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2tbszbm.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
- ZP.261.6.2025 Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Wymiana opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i kierunkowego w budynku CEK w Gliwicach, ul. Konarskiego 18B. Znak sprawy: DZPZ.284.19.2025.EO
- Roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją II Liceum Ogólnokształcącego w Gliwicach
- 24-P-25 Implanty ortopedyczne - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Płouszowicach
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM I BLOKIEM SZATNIOWYM PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
- Remont pomieszczeń, dachów, elewacji i nawierzchni placu manewrowego w oddziałach ŚCRMiTS w Kielcach
- Wykonanie prac remontowych na obiekcie Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku przy ul. Kościuszki 20.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.