eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZP WORD4/ochrona/2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Poznań: ZP WORD4/ochrona/2008
Numer ogłoszenia: 181493 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 154612 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Wilczak, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, fax 061 8290187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojeódzka Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP WORD4/ochrona/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Kompleksowe usługi z zakresu ochrony mienia i osób w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Poznaniu (CPV 74610000-8). Przedmiot zamówienia obejmuje : 1/ całodobową ochronę obiektów użytkowych i mienia będącego własnością i znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego - Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu przy ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, przez działania mające zapobiegać przestępstwom i wykroczeniom przeciw mieniu oraz przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony. 2/ ochronę pracowników Zamawiającego, a także osób zdających egzaminy oraz uczestników szkoleń przebywających na terenie chronionej siedziby WORD przez działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. 3/ informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na jego prawidłowe funkcjonowanie , w tym m.in. zabezpieczenie ppoż., awarie energetyczne, awarie sieci wodociągowej, gazowej, awarie innych urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany do : 1/ wykonania usługi ochrony z pełną starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, 2/ wykonania powyższych czynności ochronnych zgodnie z posiadaną koncesją w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz w ramach posiadanych przez pracowników ochrony uprawnień. 3/ informowania Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie, 4/ wyposażenia na własny koszt pracowników ochrony w jednolite ubiory, legitymacje służbowe lub imienne identyfikatory, książkę dyżurów i wydarzeń, w środki bezprzewodowej łączności telefonicznej lub łączności radiowej oraz latarki, 5/ prowadzenia książki dyżurów i wydarzeń, w której zapisane będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia i osób Zamawiającego, 6/ wykonania przedmiotu zamówienia, aby zachowanie i wygląd zewnętrzny pracownika ochrony musi odpowiadać zasadom estetyki i wymogom wynikającym z publicznej funkcji realizowanej przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Poznaniu, 7/ do wykonania zamówienia przy pomocy pracowników, z którymi zawarł umowę o pracę zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, 8/ każdorazowo uzgadniania z Zamawiającym zmiany pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. W obecności uprawnionego pracownika WORD Wykonawca zapozna podległych pracowników ochrony z usytuowaniem wyłączników/przełączników głównych energii elektrycznej, wody, gazu, sprzętu przeciwpożarowego oraz istniejących systemów alarmowych. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług ochrony osób i mienia w całości lub w części innemu lub innym wykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaną ochroną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy. Do obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności : 1/ Ochrona przed rabunkiem, kradzieżą z włamaniem, napadem, pożarem i innymi zdarzeniami, 2/ Legitymowanie osób zgodnie z wokandą dopuszczonych do egzaminu państwowego na prawo jazdy, 3/ Obserwacja osób, których zachowanie wskazywać może na zamiar popełnienia przestępstwa, 4/ Kontrolowanie stanu zabezpieczeń wszelkich urządzeń i niezwłoczne zgłaszanie usterek, 5/ Dozór obiektu : dwóch budynków dwukondygnacyjnych, portierni, placu manewrowego, a także mienia znajdującego się w granicach chronionych obiektów, w tym pojazdów mechanicznych, 6/ Ujawnianie faktów dewastacji mienia WORD, 7/ Nadzór nad zainstalowanym systemem oraz monitoringiem, właściwe wykorzystanie sprzętu udostępnionego przez Zamawiającego, dbanie o jego prawidłową eksploatację, 8/ Współdziałanie podczas wykonywania czynności ochronnych z kierownictwem Zamawiającego oraz jego pracownikami, 9/ Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi - czas przejazdu do 10 minut, lub powiadomienie odpowiednich organów, 10/ Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji i materiałów uzyskanych podczas realizacji umowy m.in. dotyczących rozkładu pomieszczeń, stosowanych kodów dostępu, w trakcie obowiązywania umowy, jak i po jej zakończeniu, 11/ Bieżące prowadzenie dokumentacji służbowej w uzgodnionym zakresie, 12 / Dbanie o czystość miejsca pełnienia służby, Ochrona będzie pełniona przez całą dobę (24 godziny) w dni robocze, niedziele i święta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.61.00.00 - 47.61.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 328500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa HUNTERS Sp. z o.o., ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 328500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 328500.00 / oferta z najwyższą ceną: 440640.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.