Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Poznań: ZP WORD 4/ochrona/2008
Numer ogłoszenia: 154612 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, fax 061 8290187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. word.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP WORD 4/ochrona/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Kompleksowe usługi z zakresu ochrony mienia i osób w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Poznaniu (CPV 74610000-8). Przedmiot zamówienia obejmuje : 1/ całodobową ochronę obiektów użytkowych i mienia będącego własnością i znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego - Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu przy ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, przez działania mające zapobiegać przestępstwom i wykroczeniom przeciw mieniu oraz przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony. 2/ ochronę pracowników Zamawiającego, a także osób zdających egzaminy oraz uczestników szkoleń przebywających na terenie chronionej siedziby WORD przez działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. 3/ informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na jego prawidłowe funkcjonowanie , w tym m.in. zabezpieczenie ppoż., awarie energetyczne, awarie sieci wodociągowej, gazowej, awarie innych urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany do : 1/ wykonania usługi ochrony z pełną starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, 2/ wykonania powyższych czynności ochronnych zgodnie z posiadaną koncesją w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz w ramach posiadanych przez pracowników ochrony uprawnień. 3/ informowania Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie, 4/ wyposażenia na własny koszt pracowników ochrony w jednolite ubiory, legitymacje służbowe lub imienne identyfikatory, książkę dyżurów i wydarzeń, w środki bezprzewodowej łączności telefonicznej lub łączności radiowej oraz latarki, 5/ prowadzenia książki dyżurów i wydarzeń, w której zapisane będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia i osób Zamawiającego, 6/ wykonania przedmiotu zamówienia, aby zachowanie i wygląd zewnętrzny pracownika ochrony musi odpowiadać zasadom estetyki i wymogom wynikającym z publicznej funkcji realizowanej przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Poznaniu, 7/ do wykonania zamówienia przy pomocy pracowników, z którymi zawarł umowę o pracę zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, 8/ każdorazowo uzgadniania z Zamawiającym zmiany pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. W obecności uprawnionego pracownika WORD Wykonawca zapozna podległych pracowników ochrony z usytuowaniem wyłączników/przełączników głównych energii elektrycznej, wody, gazu, sprzętu przeciwpożarowego oraz istniejących systemów alarmowych. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług ochrony osób i mienia w całości lub w części innemu lub innym wykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaną ochroną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy. Do obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności : 1/ Ochrona przed rabunkiem, kradzieżą z włamaniem, napadem, pożarem i innymi zdarzeniami, 2/ Legitymowanie osób zgodnie z wokandą dopuszczonych do egzaminu państwowego na prawo jazdy, 3/ Obserwacja osób, których zachowanie wskazywać może na zamiar popełnienia przestępstwa, 4/ Kontrolowanie stanu zabezpieczeń wszelkich urządzeń i niezwłoczne zgłaszanie usterek, 5/ Dozór obiektu : dwóch budynków dwukondygnacyjnych, portierni, placu manewrowego, a także mienia znajdującego się w granicach chronionych obiektów, w tym pojazdów mechanicznych, 6/ Ujawnianie faktów dewastacji mienia WORD, 7/ Nadzór nad zainstalowanym systemem oraz monitoringiem, właściwe wykorzystanie sprzętu udostępnionego przez Zamawiającego, dbanie o jego prawidłową eksploatację, 8/ Współdziałanie podczas wykonywania czynności ochronnych z kierownictwem Zamawiającego oraz jego pracownikami, 9/ Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi - czas przejazdu do 10 minut, lub powiadomienie odpowiednich organów, 10/ Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji i materiałów uzyskanych podczas realizacji umowy m.in. dotyczących rozkładu pomieszczeń, stosowanych kodów dostępu, w trakcie obowiązywania umowy, jak i po jej zakończeniu, 11/ Bieżące prowadzenie dokumentacji służbowej w uzgodnionym zakresie, 12 / Dbanie o czystość miejsca pełnienia służby, Ochrona będzie pełniona przez całą dobę (24 godziny) w dni robocze, niedziele i święta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.61.00.00 - 47.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty spełniające określone wyżej warunki dopuszczające do ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie -metodą warunku granicznego -spełnia, -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa/upoważnienia osób podpisujących wniosek o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych wraz z wnioskiem dokumentów. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólne, dokumenty wymienione w pkt. 1 do 5 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 5. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 2006 roku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:00, miejsce: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





