Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Ełk: Sprzedaż drzew na pniu z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Gminy Prostki
Numer ogłoszenia: 18140 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku , ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż drzew na pniu z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Gminy Prostki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż drzew na pniu z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Gminy Prostki. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Zakres rzeczowy obejmuje Sprzedaż drzew na pniu z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Gminy Prostki w ilości łącznej 124 sztuk drzew gatunku topola o objętości drewna opałowego 283,73 m3 zgodnie z załączonym wykazem drzew do wycinki stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. b) Cena jednostkowa wywoławcza wynosi 20,00 zł/m3 (netto) pozyskanego drewna. Oferty opiewające na niższą cenę niż cena jednostkowa wywoławcza zostaną uznane za nieważne - jako nie spełniające warunki SIWZ. c) Kryteria oceny oferty: najwyższa oferowana cena brutto za kupno ogółu drzew na pniu. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru: Obowiązki Kupującego : - Oznakowanie i zabezpieczenie drogi i pasa przyległego w miejscach wycinki, zgodnie z załącznikiem do umowy Schemat organizacji ruchu podczas wycinki drzew. - Dokonanie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej w terenie i zapoznanie się ze stanem biologicznym drzew przeznaczonych do wycinki. - Wyposażenie brygad roboczych w kamizelki ostrzegawcze koloru pomarańczowego. - Osoby pracujące przy wycince winne posiadać uprawnienia pilarza oraz uprawnienia do kierowania ruchem kołowym. - Wyposażenie sprzętu i maszyn zatrudnionych w pasie drogowym w pulsujące światła ostrzegawcze. - Zamknięcie ruchu na czas przewracania drzewa, zabezpieczone przez odpowiednio wyposażonych i przeszkolonych sygnalistów. - Wycięcie drzew 10 cm poniżej krawędzi jezdni w przypadku drzew rosnących w poboczu drogi. - Wycięcie drzew rosnących z dala od jezdni na równi z poziomem terenu. - Oczyszczenie na bieżąco podczas wykonywania robót związanych z wycinką drzew pasa drogowego i terenu przyległego z pozostałości po wycince oraz przywrócenie pasa drogowego i terenu przyległego do stanu z przed wycinki. Wszelkie koszty związane z pozyskaniem zakupionego drewna pokrywa Kupujący a w szczególności: - Koszty zabezpieczenia i oznakowanie pasa drogowego i terenów przyległych podczas wycinki drzew i uprzątnięcia gałęzi - zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego na podstawie załączonego do umowy schematu organizacji ruchu podczas wycinki drzew, - Wypłata odszkodowań, za ewentualne szkody wyrządzone podczas wycinki na drodze i gruntach przyległych, - Koszty ewentualnych wyłączeń linii energetycznych lub telekomunikacyjnych, - Koszty ewentualnej rozbiórki i odbudowy ogrodzeń, - Koszty wycinki drzew, uprzątniecie pni, konarów i gałęzi z pasa drogowego i terenów przyległych, z kosztami przywróceniem pasa drogowego i terenu przyległego do stanu pierwotnego. Ponadto Kupujący będzie zobowiązany do uzyskania zgody właściciela gruntów przyległych do pasa drogowego do wejścia na ich teren, w przypadku takiej konieczności.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, w tym: Wykonawca oświadczy że będzie dysponował dwiema osobami posiadającymi ważne uprawnienia do kierowania ruchem drogowym, osobą posiadającą uprawnienia pilarza, zgodnie z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ - Oświadczenie - Potencjał kadrowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że pozyskane drewno z wycinki przeznaczone będzie na cele opałowe (Załącznik nr 5 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19 - 300 Ełk pok. nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście w wersji papierowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19 - 300 Ełk ul. Kolonia 1 (sekretariat-pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
- DOSTAWA do siedziby Zamawiającego- Ełk ul. Suwalska 38 NOWEGO POJAZDU SPECJALNEGO - TYPU KARAWAN
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na trzy części
- Znakowanie zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełku w 2025 r.
- Usługa merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji - Manager Inkubacji
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka drzew na terenie kompleksu wojskowego K-7209 w Olszewnicy Starej w rejonie działania 26 wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
- Przebudowa chodników oraz drogi dojazdowej i placu utwardzonego przy ul. Pilata 22-26
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Poprawa warunków infrastrukturalnych i bezpieczeństwa dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nieparcie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1899K ul. Słoneczna w Polance Wielkiej - etap II".
- Modernizacja alejek dla pieszych na cmentarzu w Dąbiu w Szczecinie
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.