To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Katowice: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego A-4 dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 181409 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155311 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, faks 0-32 6047713, 2072769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego A-4 dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy papieru kserograficznego - format A-4 (210x297 mm) - 5000 ryz (ryza - 500 arkuszy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 -Wymagania techniczne oraz wzorze umowy załączniku nr 4 stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dostawa będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych. Zamówienie cząstkowe należy zrealizować w terminie do 14 od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego. Miejsce dostawy: Katowice ul. Warszawska 45-47. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). Wymagania zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca udzieli zamawiającemu rocznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru papieru przez Zamawiającego b) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbki zaoferowanego przez Wykonawcę papieru: - 1 ryza oferowanego papieru kserograficznego A-4 w jednostkowym opakowaniu fabrycznym, c) Zamawiający na podstawie złożonych próbek oceni, czy zaoferowany asortyment spełnia wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ dotyczące: - dla papieru kserograficznego A-4 - oznaczenia fabrycznych opakowań producenta każdej ryzy (500 arkuszy) następującymi informacjami: nazwą handlową papieru, symbolem produktu, ilością arkuszy, gramaturą, do jakiego zadruku jest przeznaczony. Zaleca się, aby próbka stanowiąca załącznik do oferty została oznaczona nazwą Wykonawcy oraz sformułowaniem: próbka zaoferowanego papieru - załącznik do oferty w postępowaniu na dostawę papieru kserograficznego A-4. Zalecane jest także podanie znaku sprawy: OG - 25 - P - 6/2009. Zamawiający zwróci wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek - przesłany faksem (zgodnie ze sposobem porozumiewania się określonym w rozdziale VII pkt 1 SIWZ), złożone przez nich próbki - zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy. Próbka złożona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zaliczona zostanie na poczet pierwszej dostawy zgodnie z umową. d) Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oryginału wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza - Wymagania techniczne , lub oryginału podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie o treści odpowiadającej treści załącznika nr 3 do SIWZ, oraz próbki papieru, a także dokumentu potwierdzającego, iż oferowany przedmiot dostawy spełnia wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. Dokumentem może być np. certyfikat(y), opis właściwości technicznych papieru pochodzący od producenta lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu lub strony producenta (w tym przypadku wymaga się co najmniej podpisu wykonawcy pod dokumentem, potwierdzającego aktualność danych w nim zawartych)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o.o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37500
- Oferta z najniższą ceną: 37500 oferta z najwyższą ceną: 43350
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i artykułów papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
- Dostawa papieru ksero oraz worków foliowych i torebek zamykanych na zacisk
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.