eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont drogi powiatowej nr 1194F w m. Podmokle Małe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Sulechów: Remont drogi powiatowej nr 1194F w m. Podmokle Małe.
Numer ogłoszenia: 181315 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z/s w Sulechowie, ul. Niepodległości 15, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3859500, 3859506, fax 068 3859507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1194F w m. Podmokle Małe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejacy: Niniejsze opracowanie obejmuje remont drogi powiatowej nr 1194F w miejscowosci Podmokle Małe długosci 200m. Istniejaca nawierzchnia bitumiczna o zmiennej szerokosci (od 3,5m - 4,5m) jest pofalowana z nierównosciami poprzecznymi i podłużnymi, nawierzchnia posiada wiele ubytków,brak jest odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych, co uniemożliwia prawidłowe odprowadzenie wody z drogi, wskutek czego woda zalega na jezdni powodujac niszczenie istniejacej nawierzchni. Dodatkowo zmienna szerokosc nawierzchni stwarza bardzo duże niebezpieczenstwo zarówno dla pieszych jak i dla kierujacych pojazdami. W zwiazku z powyższym konieczna jest modernizacja w/w odcinka drogi polegajaca na wyprofilowaniu oraz poszerzeniu istniejacej nawierzchni. 2. Charakterystyka drogi: a) Odcinek remontowanej drogi znajduje sie w tereni zabudowanym; b) Szerokosc nawierzchni jest zmienna i wynosi od 3,50 m do 4,5m; 3. Opis projektowanych rozwiazan: a) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubosci 25 cm na poszerzeniu jezdni; b) Wykonanie warstwy wiażacej gr. 4cm na poszerzeniu jezdni; c) Ułożenie warstwy wyrównawczej na istniejacej nawierzchni; d) Ułożenie warstwy scieralnej gr. 4cm; 4. Droga w przekroju poprzecznym: Cały odcinek drogi przebiega na odcinku krzywoliniowym. Spadek poprzeczny i = 2% ÷ 6%. 5. Konstrukcja nawierzchni: 5.2. Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniu: - Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25 cm; - Warstwa wiażaca z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 cm; - Warstwa scieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej gr. 4 cm. 5.2. Konstrukcja na nawierzchni istniejacej: - Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno - asfaltowej; - Warstwa scieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej gr. 4 cm. 6. Nawierzchnia na poboczu a) Warstwa z tłucznia kamiennego-grubosc po zageszczeniu 7 cm

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia 1.2 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.3 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (aktualny odpis z właściwego rejestru) b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń oraz informacja o liczbie zatrudnionych pracowników) c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) wykazać się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykaz wykonanych robót budowlanych) e) dysponować osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia, przy czym kierownik budowy musi posiadać min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót legitymujący się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawa - Prawo budowlane w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (kopie uprawnień oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - potwierdzenie posiadanych uprawnień). f) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez urząd wydający to zaświadczenie z adnotacją, że działalność gospodarcza jest nadal prowadzona i nie nastąpiły żadne zmiany., d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykorzystane materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty) lub oświadczenie, że materiały, które zostaną wykorzystane do realizacji zadania posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty (Oferent, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu - przed podpisaniem umowy musi przedstawić atesty i certyfikaty materiałów, które użyje w budowie ), f) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierownik budowy posiadający min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót legitymujący się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawa - Prawo budowlane w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (kopie uprawnień oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa), g) Zobowiązanie do udzielenia gwarancji i rękojmi (wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia) Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione materiały i dokumenty: a) wykazać się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie , b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, Wykonawcy, w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione materiały i dokumenty: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia b) oświadczenie, że Wykonawca zobowiązany jest do odnawiania aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie - dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: za zgodność z oryginałem (lub innego - o tożsamym znaczeniu) wraz z datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli kopia dokumentu złożonego przez Wykonawcę jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału tego dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione i ponownie złożone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zielonogórski ZarządDróg z/s w Sulechowie ul. Niepodległości 15 66-100 Sulechów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 08:50, miejsce: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z/s w Sulechowie ul. Niepodległosci 15 66-100 Sulechów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.