Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Karczew: Budowa sygnalizacji świetlnej na ul. Karczewskiej w Otwocku
Numer ogłoszenia: 181211 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Bohaterów Westerplatte 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806421, fax 022 7806421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej na ul. Karczewskiej w Otwocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na ul. Karczewskiej w Otwocku przy Szkole Podstawowej nr 1. Zakres prac obejmuje: - montaż masztu sygnalizacyjnego typu MSOs oraz 2 szt. masztów typu MS - montaż na masztach latarń sygnałów ulicznych dla ruchu kołowego i pieszego - montaż instalacji akomodacyjnej - montaż linii kablowych YKSY 24x1,5 mm2 oraz XzTKMXpw 5x4x0,8 mm2 uło2onych w rurach osłonowych typu SRS i DVK - montaż sterownika dwuprocesorowego szescio- grupowego - budowę przyłącza energii elektrycznej dla zasilenia projektowanej sygnalizacji świetlnej W zakresie zamówienia znajduje się ponadto: 1. Wykonanie projektu organizacji ruchu i zabezpieczenie terenu robót na czas budowy, 2. Wykonanie tyczenia obiektu w terenie, 3. Wykonanie inwentaryzacji po jego wykonaniu. 4. Oznakowanie poziome 5. Oznakowanie pionowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zapewni własnego kierownika budowy oraz majstrów i pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonania przedmiotu zamówienia. Co najmniej 1 kierownik robót musi posiadać uprawnienia w specjalności elektrycznej i energetycznej 2.1. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością jak w niniejszym postępowaniu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 5. Składając ofertę Wykonawca musi podpisać wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego. 6. Składając ofertę Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonane roboty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (3) Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania,a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. (4) Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie wraz z kopiami uprawnień budowlanych pracowników nadzoru, kierowników robót, majstrów budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia. (5) Podpisany wzór umowy. (6) Wypełniony kosztorys ofertowy. (7) Wypełniony formularz OFERTA. (8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (9) Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. (10) Wypełniony harmonogram wykonania robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Grupy Remontowej w Karczewie.
- Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów
- Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
- Modernizacja drogi DP1303W w m. Śniadków Gm. Sobienie Jeziory - etap II
więcej: przetargi w Karczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





