eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa rur do nadbudowy studni kontrolno-rewizyjnych na drenażu Składowiska Odpadów w Rokitnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Lublin: Dostawa rur do nadbudowy studni kontrolno-rewizyjnych na drenażu Składowiska Odpadów w Rokitnie.
Numer ogłoszenia: 180869 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5324281, fax 081 5321910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rur do nadbudowy studni kontrolno-rewizyjnych na drenażu Składowiska Odpadów w Rokitnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rur (kształtek specjalnych) do nadbudowy studni kontrolno-rewizyjnych na drenażu Składowiska Odpadów w Rokitnie. Zakres dostawy: Kształtka specjalna - 18 kpl. Komplet składa się z: rury PEHD SPIRO SN-8 ø 800/900mm, odcinek o długości L=4,16m z dospawaną złączką ø 800mm + uszczelka ø 800mm. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.00.00 - Płyty, arkusze, rury i profile z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.zapoznali się i akceptują warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5 Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. 4 i 5 poniżej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie ściśle według nw. dokumentów wymaganych w SIWZ załączonych przez wykonawców do ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie występujące), z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu. 4) Aprobata techniczna jednostki uprawnionej (kopia potwierdzona /za zgodność z oryginałem/), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004 Nr 249, poz. 2497). 5) Karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ (opis z rysunkiem). UWAGA: W przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2 - należy złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym termin wystawienia dokumentu musi być zgodny z terminem określonym powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie, al. J. Piłsudskiego 15 (budynek /B/, p. 119).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 11:45, miejsce: Siedziba zamawiającego - Lublin, al. J. Piłsudskiego 15, Sekretariat, I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.