Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Warszawa: Termomodernizacja Domu Kultury Miś przy ul.Zagłoby 17 w Warszawie część III
Wykonanie węzła cieplnego dla c.o i c.w.u,Wykonanie przyłącza preizolowanego, Wymiana wewnętrzna instalacji centralnego ogrzewania.
Numer ogłoszenia: 180865 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury "Arsus" w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, ul. Traktorzystów 14, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4783454, fax 022 4783626.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Domu Kultury Miś przy ul.Zagłoby 17 w Warszawie część III Wykonanie węzła cieplnego dla c.o i c.w.u,Wykonanie przyłącza preizolowanego, Wymiana wewnętrzna instalacji centralnego ogrzewania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie węzła cieplnego dla c.o i c.w.u, Wykonanie przyłącza preizolowanego, Wymiana wewnętrzna instalacji centralnego ogrzewania. Instalacyjne roboty elektryczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.21.57.00 - 45.21.57.00 Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane jest wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest * złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp * złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. *Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót związanych z modernizacją centralnego ogrzewania wraz robotami towarzyszącymi, o wartości co najmniej 50000,00zł netto. Każda podana robota budowlana musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu tj. umowy zawartej z jednym podmiotem zrealizowanej w całości przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna robota odpowiadająca przedmiotowi zamówienia została wykonana należycie.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia *dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień lub wykształcenia oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów które należy załączyć do oferty Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego: Lp. Nazwa dokumentu 1 Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego) 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do S.I.W.Z.) 4 Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do S.I.W.Z.) 5 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wykazanych w załączniku nr 2 6 Wykaz podwykonawców (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do S.I.W.Z.) 7 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do S.I.W.Z.) 8 Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arsus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury Arsus w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ul.Traktorzystów 14, 02-495 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Kultury Arsus w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ul.Traktorzystów 14, 02-495 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa prania przedmiotów mundurowych
- Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Otolaryngologicznego ..."
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 15 w budynku przy ul. Żurawiej 2 w Warszawie
- Likwidacja kolein na koronie wału przeciwpowodziowego rzeki Małej Wisły (0+700 - 2+250) na odcinku w km 1+450-1+950 w m. Dankowice, gm. Wilamowice
- Dostawa komory do przyśpieszonych badań starzeniowych oraz odporności na światło z lampami ksenonowymi.
- "Kompleksowa usługa opracowania publikacji promującej sektor ekonomii społecznej (CIS)".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Usunięcie skutków zalania pomieszczeń remizy OSP w Tolkmicku
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem
- "Montaż paneli fotowoltaicznych i prace termomodernizacyjne budynku w Gdańsku przy ul. Świrskiego 19 A-B"
- "Modernizacja monitoringu wizyjnego" - DPG Dorohusk.
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Nadleśnictwa Leśny Dwór- II postępowanie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.