eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzenie zajęc w ramach Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż do ukończenia szkoły sredniej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęc w ramach Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż do ukończenia szkoły sredniej
Numer ogłoszenia: 180780 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118135 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęc w ramach Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż do ukończenia szkoły sredniej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupy wsparcia z doradztwem zawodowym, kursem z zakresu podstawowej obsługi komputera oraz szkołą przetrwania, warsztatami z zakresu autoprezentacji i warsztatami z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych podczas 10- dniowego wyjazdu dla 20 osób tj. wychowanków rodzin zastępczych w wieku od 15 roku życia do ukończenia szkoły średniej, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. Termin wykonania zamówienia: w okresie pomiędzy 1.08.2010r. - 26.08.2010r. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji była jedna z miejscowości, które są usytuowane na terenie jednej z niżej wymienionych gmin lub powiatów: - powiatu nowosądeckiego, - powiatu suskiego, - powiatu limanowskiego, - powiatu nowotarskiego, - gmin: Istebna, Ustroń, Wisła- w powiecie cieszyńskim, - gmin: Lipowa, Milówka, Węgierska Górka- w powiecie żywieckim, - gmin: Duszniki Zdrój, Polanica Zdrój, Kudowa Zdrój, Międzylesie, Bystrzyca Kłodzka, Lądek Zdrój - w powiecie kłodzkim, Wymagalny minimalny zakres tematyczny zajęć realizowanych w ramach zamówienia: a.grupa wsparcia - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, - rozpoznawanie i wyrażanie emocji, uczuć, b.warsztaty z zakresu autoprezentacji - autoprezentacja, - zasady poprawnej komunikacji, mowa ciała, c.warsztaty z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych - zarządzanie czasem, - priorytety dnia codziennego, - skuteczne planowanie własnego rozwoju, - zwiększenie motywacji do działania i poprawy swojej sytuacji, - wzmacnianie wizerunku własnej osoby, - wzmacnianie pamięci, d. doradztwo zawodowe - wyszukiwanie informacji zawodowych, - poradnictwo dotyczące technik i metod rekrutacji, - przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, e.szkoła przetrwania - zajęcia podnoszące umiejętność współpracy i współdziałania grupie, - planowanie celów do realizacji, - poprawa komunikacji ( tj. poprzez gry terenowe, sport amatorski, techniki militarne), - nabycie wiedzy o przetrwaniu w trudnych warunkach, - formy rekreacji i kształcenia na wolnym powietrzu f.kurs z zakresu podstawowej obsługi komputera - podstawy z zakresu obsługi oprogramowania Windows, MS Office ( Word i Excel), - podstawowe pojęcia systemowe, - konfiguracja ustawień użytkownika, - klasyfikacja oprogramowania, Sposób prowadzenia szkoleń oraz czas trwania:Zajęcia mają być zrealizowane poprzez warsztaty grupowe, jak i zajęcia indywidualne. Czas trwania poszczególnych zajęć: a)grupa wsparcia-8 godzin zajęć, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut; b)warsztaty z zakresu autoprezentacji-3 godziny zajęć, przy czym 1 godzina warsztatów zajęć to 45 minut zajęć; c)warsztaty z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych-5 godziny zajęć, przy czym 1 godzina warsztatów to 45 minut zajęć; d)doradztwo zawodowe-zajęcia grupowe - 5 godzin zajęć, przy czym 1 godzina warsztatów to 45minut, oraz zajęcia indywidualne - 2 godziny zajęć na każdą osobę, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut; e)szkoła przetrwania-2 dni po 8 godzin zajęć tj. łącznie 16 godzin, przy czym 1 godzina zajęć to 60 minut; f) kurs z zakresu podstawowej obsługi komputera 10 godzin szkolenia, przy czym 1 godzina szkolenia to 45 minut dydaktycznych; 6. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia: a. grupa wsparcia-wykształcenie wyższe psychologiczne, b. warsztaty z zakresu autoprezentacji-wykształcenie wyższe psychologiczne, c. warsztaty z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych - wykształcenie wyższe psychologiczne, d. doradztwo zawodowe- wykształcenie wyższe z uprawnieniami doradcy zawodowego, e. szkoła przetrwania -osoba prowadząca zajęcia winna mieć uprawnienia trenera reprezentującego poziom kompetencji zgodny z profilem Trenera odpowiadający poziomowi EQF 4 lub wyższy wg. Europejskich Ram Kwalifikacyjnych potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez ośrodki szkoleniowe dla trenerów, f. kurs z zakresu podstawowej obsługi komputera wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym bądź co najmniej 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera; przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadzącą tego typu szkolenia, kursy; Inne wymagania: 1. Wykonawca powinien zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: a) transport autokarowy uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar wyposażony ma być w klimatyzację, b) suchy prowiant na czas powrotu, c) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników, d) bazę noclegową: -zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku, - zakwaterowanie uczestników w 10 pokojach 2- osobowych, - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), f)opłatę klimatyczną, miejscową lub inną związaną z pobytem uczestników za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana, g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie na uczestnika, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), i ) kierownika wyjazdu, do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia i w tym zakresie współpraca z opiekunami uczestników, nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, j) dostęp do opieki medycznej, k) 2 opiekunów uczestników tj. osoby posiadające wykształcenie wyższe pedagogiczne z uprawnieniami wychowawcy kolonijnego lub uprawnieniami wychowawcy placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży na czas wyjazdu (łącznie z podróżą), do których zadań należeć ma m.in. sprawowanie całodobowej opieki nad powierzonymi uczestnikami, współpraca z kierownikiem wyjazdu w zakresie realizacji programów zajęć/szkolenia i harmonogramu wyjazdu, organizacja czasu wolnego, sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem uczestników, ł) zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej ( tj. np. boiska do gier zespołowych) jak również dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV, oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie, 1 uroczysta kolacja) m) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w krzesła, stoły, oraz w przypadku szkolenia komputerowego sala szkoleniowa ma być wyposażona w co najmniej 20 stanowisk komputerowych z niezbędnym oprogramowaniem, n) wykonawca ma zapewnić uczestnikom napoje (soki owocowe, woda mineralna, herbata) owoce, ciastka, słone paluszki, cukier podczas zajęć grupowych, 2.Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu podstawowej obsługi komputera które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż. do ukończenia szkoły średniej realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach,jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Europejski Instytut Edukacji Informatycznej, ul. Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39168,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39168,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.